گام های ارزشمند شهرداری خوی در توسعه فضاهای ورزشی

گام های ارزشمند شهرداری خوی در توسعه فضاهای ورزشی

گام های ارزشمند شهرداری خوی در توسعه فضاهای ورزشی

شهردار خوی افزود: بخشی از نشاط عمومی جامعه و سلامت فردی و اجتماعی امروز به فعالیتهای مختلف ورزشی و افزایش و توسعه فضاهای ورزشی برمی گردد.

اکبرزاده گفت: ایجاد و اختصاص فضاها و تجهیز فضاهای سبز و پارکهای سطح شهر به لوازم و تجهیزات ورزشی برای بزرگسالان و لوازم بازی برای کودکان از سوی شهرداری در سال جاری بر اساس همین سیاست کلی مدیریت شهری است چرا سلامت جسمی و روانی فردی در جامعه زمینه ساز سلامت اجتماعی است.

شهردار خوی گفت: بیش از ۱۵ پارک و بوستان سطح شهر در سال جاری به لوازم بازی و ورزشی تجهیز شده و تجهیزات برخی از سایر پارکها نیز بهسازی شده است.

اکبرزاده افزود: مهمترین گام در عرصه ورزشی و سلامت عمومی جامعه با توجه به معضلات مختلف، توسعه فضاهای ورزشی و توجه ویژه به جوانان و نوجوانان است.

وی گفت: با توجه به سیاست های کلان شهرداری و در دستور کار قرار دادن توسعه فضاهای بانشاط ورزشی، در سال جاری سه تفاهم نامه احداث سالن ورزشی و خانه جوان با سپاه پاسداران و اداره کل ورزش و جوانان استان در سه منطقه از شهر خوی امضا شد که بر اساس این تفاهم نامه ها بیش از   ۴۰۸۰ متر مربع به فضاهای ورزشی خوی اضافه می شود.

وی همچنین اضافه کرد: سالن ورزشی به مساحت ۱۷۷۵مترمربع در محله تخته پل احداث می شود که بخشی از این فضا نیز به احداث خانه جوان اختصاص می باید.

اکبرزاده گفت: این پروژه با تفاهم نامه مشترک شهرداری،  اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  اجرا می شود.

شهردار خوی تاکید کرد: همچنین در راستای ایجاد فضاهای ورزشی در محلات و مناطق مختلف و تامین  نیازهای جوانان، سالن ورزشی به مساحت ۱۱۵۲متر مربع نیز با تفاهم نامه مشترک شهرداری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان در باغ متولی احداث می شود.

وی گفت: یکی از سالن های ورزشی دیگر هم اکنون در زمین های احمدیان مقابل میدان میوه و تره بار جدید با مساحت ۱۱۵۲ متر مربع در حال احداث می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات