بودجه ۹۸ شهرداری، برشی یکساله از برنامه عملیاتی ۱۳۹۷ – ۱۴۰۰ خواهد بود  ...

بودجه ۹۸ شهرداری، برشی یکساله از برنامه عملیاتی ۱۳۹۷ – ۱۴۰۰ خواهد بود ...

بودجه ۹۸ شهرداری، برشی یکساله از برنامه عملیاتی ۱۳۹۷ – ۱۴۰۰ خواهد بود / ارائه برش‌های منطقه‌ای هزینه و درآمد بودجه برای اولین بار در سال آینده

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: برای اولین بار، برش‌های منطقه‌ای هزینه و درآمد بودجه سال ۹۸ برای هر منطقه از شهر مشهد ارائه خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بتول گندمی در مورد مهمترین اولویت‌های سال ۹۸ شهرداری، خاطرنشان ساخت: برنامه عملیاتی ۱۳۹۷ – ۱۴۰۰ به تصویب رسید که در این برنامه، سقف ۴ سال از لحاظ منابع و مصارف، حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. همچنین بودجه‌های سال ۹۸ ، ۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در برنامه عملیاتی میان مدت دیده شده است.
وی ادامه داد: این برنامه، ۶ مضمون اصلی دارد و حتی خدمات نیز در آن دیده شده است. قرار نیست خارج از برنامه عملیاتی، شهرداری برای ما برنامه یکساله بیاورد پس اولین و مهم‌ترین سیاست‌مان این است که بودجه سال ۹۸ یک برش یک ساله از برنامه عملیاتی خواهد بود. اولین برش نیز، بودجه سال ۹۷ بود.
گندمی بیان کرد: ما برای سال ۹۸ در برنامه عملیاتی مشخص کرده‌ایم که در هر حوزه‌ای، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، پروژه‌های کلان شهرداری نیز مشخص شده است و شهرداری نیز در قالب بودجه ۹۸ باید همین خدمات و پروژه‌ها را ارائه نماید.
وی اضافه کرد: همچنین برای اولین بار، یک برش منطقه‌ای هم برای هر منطقه شهر خواهیم داشت. این می‌تواند یکی از دستاوردهای مهم بودجه سال ۹۸ باشد که در حال حاضر وجود ندارد. در این برش، منابع و مصارف منطقه مشخص می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد تصریح کرد: همچنین دو برش دیگر نیز برای اولین بار از شهرداری مشهد خواسته شده است. چون توس یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده است، یکی برشی برای منطقه منفصل توس است.
گندمی افزود: همچنین در حوزه اجرای تبصره‌های ۱۶ و ۱۷ چون به سیاست‌های کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار به خوبی پاسخ داده نشده است، یکی دیگر از برش‌ها نیز برای مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار در قالب منابع و مصارف می‌باشد که باید در کنار لایحه بودجه ۹۸، به شورای شهر ارائه شود.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات