برپایی انتخاباتی قوی و با مشارکت حداکثری در گرو دستیابی به یک بلوغ سیاسی است

برپایی انتخاباتی قوی و با مشارکت حداکثری در گرو دستیابی به یک بلوغ سیاسی است

برپایی انتخاباتی قوی و با مشارکت حداکثری در گرو دستیابی به یک بلوغ سیاسی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ظهر امروز رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با محمدکمال سروی‌ها، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان دیدار و گفتگو کردند.

محمدکمال سرویها، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه مدیریت در شهر مشهد با سایر شهرهای کشور متفاوت است، اظهارکرد: در وهله نخست، امام‌رضا(علیه السلام) پیوسته ناظر بر عملکرد ما هستند و انتظار دارند تا خدماتی در خور این شهر به زائر و مجاور ارائه شود و دوم اینکه مردم انتظار دارند که هرساله از وضعیت معیشتی بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بدنبال کارنامه قوی هستیم باید موضوعات اولویت‌دار شهر را به نتیجه برسانیم و مایه دلشادی مردم شویم.

سرویها در ادامه صحبت های خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: برپایی انتخاباتی قوی و با مشارکت حداکثری در گرو دستیابی به یک بلوغ سیاسی است؛ هر جریان سیاسی بزرگانی دارد که اگر در عرصه انتخابات حضور داشته باشند، این مسیر با انحراف کمتری مواجه خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی رویه های حاکم در فرآیند ثبت نام نامزدهای انتخابات تصریح کرد: گزینش بسیاری از سمت های ساده و ابتدایی رویه های بسیار طولانی دارد ولی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا هیچ فیلتری وجود ندارد و امکان ثبت‌نام برای همه وجود دارد که این امر زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

سرویها افزود: افراد عادی و عوام نمیتوانند مناصب جدی کشور را عهده‌دارشوند و این سمت‌ها باید در دست نخبگان باشد؛ مدرک تحصیلی در کنار سوابق اجرایی مناسب، برنامه مدون و داشتن ایده از جمله ویژگی های لازم است.

سرویها اصلاح این رویه ها را منوط به اصلاح قانون انتخابات دانست و در ادامه گفت: نامزدها باید بتوانند در شرایط مساوی و برابری فعالیت های تبلیغاتی داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه منافع تمامی اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر، شهرداری و دیگر نهادها شامل حال تمامی افراد می‌شود و نگرش های سیاسی در عرصه ارائه خدمت به مردم جایی ندارد، گفت: شورای پنجم شهر مشهد تلاش های بسیاری به منظور بازگشایی مترو انجام داده که قابل تقدیر است؛ مردم بواسطه چنین اقدامات و خبرهای خوشی که از سوی مدیریت شهری می‌شنوند، روحیه میگیرند چرا که به نفع همگان است؛ موفقیت ما، آسایش و رفاه مردم را در پی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات