بدنه ۲۵۰ هزارنفر خانه کارگر، ظرفیتی بی‌نظیر برای حل مشکلات شهری

بدنه ۲۵۰ هزارنفر خانه کارگر، ظرفیتی بی‌نظیر برای حل مشکلات شهری

بدنه ۲۵۰ هزارنفر خانه کارگر، ظرفیتی بی‌نظیر برای حل مشکلات شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، اعضای هیئت مدیره خانه کارگر مشهد ظهر امروز با رئیس شورای شهر مشهد دیدار و گفتگو کردند.

سید حسن رسولی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان خراسان رضوی در این جلسه با بیان اینکه کارگران زیادی در بدنه شهرداری هستند که عضو این مجموعه‌اند، اظهارکرد: خانه کارگر استان از هیچ اقدامی در جهت تقویت شورای شهر و شهرداری مشهد کوتاه نخواهد آمد

وی با بیان اینکه خانه کارگر از قدمت چندین ساله برخوردار است، گفت: هر دو مجموعه مدیریت شهری و خانه کارگر نیت خدمت به مردم را دارند؛ خوشبختانه تحولات بسیار خوبی طی فعالیت شورای پنجم در شهر مشهد صورت گرفته است.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار بیان اینکه سرپا نگهداشتن مجموعه‌ای بدون وابستگی به نهادهای دولتی جز با عشق میسر نیست، اظهارکرد: طی ۲۰ سال فعالیت خانه کارگر تلاش های بسیار خوبی انجام شده است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه هدف شورای شهر و مدیریت شهری رضایتمندی روزافزون مردم است، گفت: همه نهادها، بخش‌ها و گروه‌های مختلف باید برای اداره بهتر شهر در جهت گسترش هم‌افزایی و همراهی با مدیریت شهری تلاش کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خانه کارگر از گستره بسیار وسیع و توانایی بالایی برخوردار است که از این ظرفیت خود می‌تواند در جهت تعامل با شورای شهر و شهرداری در حوزه های مختلف مدیریت شهری استفاده کند.

حیدری افزود: شورای شهر مشهد به تمامی نهادهای مردمی نگاه یکسانی دارد و در حد وسع و بضاعت خود از آنها حمایت می‌کند؛ خانه کارگر نیز میتواند طرح های مشترکی به منظور همکاری با مدیریت شهری ارائه دهد.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه خانه کارگر ۲۵۰ هزارنفر عضو دارد و از همین ظرفیت اعضای خود می‌تواند در طرح هایی مثل مقابله با مشکلات محیط زیستی، مقابله با بحران آب، رفع محرومیت و عمران و آبادانی حاشیه شهر و ... به یاری مدیریت شهری آید، اظهارکرد: رابطه‌ای دوسویه و برد-برد میتوان میان مدیریت شهری و این مجموعه تعریف کرد؛ جامعه کارگری اگر پای کار بیایند، بخش عظیمی از مسائل شهر برطرف می‌شود و هدف تشکل نیز بواسطه آن محقق خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی اعضای خانه کارگر با پروژه های کلان شهری و در جریان قرار گرفتن از روند پیشرفت طرح های مختلف می‌توانیم تورهای یک روزه طراحی کرد؛ بدون شک شهر جز با مشارکت همگانی مدیریت نخواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات