مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور تمامی عناصر وفادار به انقلاب

مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور تمامی عناصر وفادار به انقلاب

مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور تمامی عناصر وفادار به انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ظهر امروز رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با محمدکمال سروی‌ها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در این دیدار با بیان اینکه حوزه نظارتی شورای نگهبان به دلیل ارتباط مستقیم با موضوعات انتخابات، مردم و حقوق متقابل نامزدها و آحاد جامعه عرصه بسیار خطیر و دشواری است، اظهارکرد: امیدواریم با توجه به حسن سابقه جنابعالی در عرصه های مختلف و دغدغه‌مندی نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب، با رویکرد حضور و مشارکت مردم، در این حوزه تاثیرگذار برای تداوم انقلاب، موفق و سربلند باشید.

وی در ادامه گفت: انتخابات فارغ از اینکه نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط سیاسی در عرصه کشور دارد، موجب قوام نظام و انقلاب می‌شود، بویژه اگر با مشارکت حداکثری مردم توام باشد.

حیدری همچنین خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری زمانی محقق می‌شود که فضای حاکم بر انتخابات، رقابتی باشد و در آن تمامی عناصر تعریف شده و وفادار به قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب مجال حضور پیدا کنند.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه شور و نشاط ناشی از حضور و مشارکت پررنگ و حداکثری مردم در عرصه انتخابات موجب اقتدار و امنیت ملی کشور می‌شود، افزود: در شرایط امروز که هجمه های بسیاری از سوی جریانات معاند و مخالفان نظام و انقلاب برای خارج کردن مردم از صحنه انتخابات ایجاد شده، نقش شورای نگهبان و نهادهای کمک‌کننده به این فرآیند تصمیم‌سازی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

وی در پایان گفت: رویکرد شورای پنجم، ارائه کار مطلوب با هدف افزایش رضایتمندی و ایجاد فضای امید و اعتماد حداکثری در بدنه جامعه است و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

حمیدرضا موحدی‌زاده، نایب رئیس شورای شهر مشهد دیگر عضو حاضر در این جلسه بود و ضمن ایراد سخنانی، گفت: فعالیت در این حوزه می‌تواند دستاوردهای بزرگ و ماندگاری را در اذهان مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی به ثبت برساند.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این انتخابات نباید اجازه دهیم تا میان مردم با نظام و دولت فاصله‌ای بیفتد چراکه دشمنان این نظام و انقلاب فعالانه روی موضوع یاد شده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

موحدی‌زاده افزود: دشمنان از براندازی نظام جمهوری اسلامی از جهت سخت‌افزاری سخت مایوس هستند و لذا استراتژی براندازی نرم را در راستای انحلال جمهوری اسلامی در پیش‌گرفته‌اند؛ کلید موفقیت و سربلند بیرون آمدن از این توطئه در انتخابات سال آینده نهفته است.

علیرضا شهریاری، عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد نیز در ادامه با تاکید بر اینکه شورای نگهبان مسند بسیار خطیری بوده چرا که باید به عدالت مردم حکم کند، اظهارکرد: در انتخابات سال آینده شرایط باید به نحوی پیش برود که شاهد حضور پرشور مردمی باشیم تا نشان دهیم که مردم پس از ۴۰ سال همچنان حامی انقلاب اسلامی هستند.

شهناز رمارم دیگر عضو شورای شهر مشهد نیز با بیان اینکه سبقه ۱۰ ساله فعالیت جنابعالی در شهر مشهد موجب ایجاد اعتماد برای داوری به حق شما در سمت کنونی بوده است، گفت: باید توجه داشته باشیم که حق مردم قابل چشم‌پوشی نبوده و فاصله میان حق و باطل بسیار اندک است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم، معیار مقبولیت و مشروعیت نظام است، اظهارکرد: همیشه در این ۴۰ سال مردم با مشارکت خود در صندوق‌های رای چتر امنیتی برای نظام در دنیا بوجود آورده‌اند و بعد هر انتخاباتی دشمنان ما خلع سلاح می‌شوند.

رمارم افزود: مخالفان خارجی با هدف براندازی نظام و جریانات رقیب در داخلی نیز با هدف حذف رقیب فعالیت می‌کنند ولی در نهایت هردو در یک جهت گام برمیدارند که بسیار خطرناک است.

وی گفت: انتخابات سال ۹۸ نیازمند اندیشیدن تدبیری مناسبت است؛ دلسوزان نظام گاه فرصت بروز و ظهور در عرصه رقابت را پیدا نمی‌کنند و وقتی افراد دلسوز و درجه یک از رده خارج ‌شوند، سطح قدرت برخی از زمینه‌ها از جمله مجلس خیلی تنزل پیدا خواهد کرد.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات