پایان دیماه آخرین فرصت برای صنوف مزاحم در بحث سد معبر

پایان دیماه آخرین فرصت برای صنوف مزاحم در بحث سد معبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند از طرح برخورد با صنوف مزاحم در معابر شهر زرند خبرداد و در این خصوص گفت: به منظور حفظ نظم ، جلوگیری از سد معبر ، پاکیزگی محیط و زیباسازی منظر شهری ، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهروندان و به استناد تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ، واحد اجرائیات شهرداری از ابتدای بهمن ماه رآسآ نسبت به جمع آوری موارد سد معبر اقدام خواهد نمود .

رضا یزدانپناه با اشاره به صدور اخطاریه های لازم و نصب ۲ مورد بنر در این خصوص اظهار داشت: در راستای کاهش آلودگی محیطی و ارتقاء سطح رفاه شهروندان و افزایش سطح رضایتمندی عمومی، شهرداری با موارد سدمعبر برخورد می کند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات سد معبر تاثیر بسزایی در چهره شهر دارد، گفت: این موارد شامل اخطاریه به کسبه ،‌ خودروهای فرسوده ، خاک و نخاله و ... می باشد که بخش عمده آن به درخواست شهروندان صورت می گیرد.

یزدانپناه در ادامه افزود: برای رفع معضل سد معبر لازم است در کنار برخورد قاطعانه، استمرار موضوع را نیز در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای اصناف نهادینه شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند به فعالیتهای واحد اجرائیات شهرداری اشاره کرد و گفت: پیگیری ۳۵۸مورد اخذ عوارض از دکه های سطح شهر ،جمع آوری دام و طیور زنده و اخطاریه ۱۰۶ مورد ، همکاری با مرکز بهداشت ۵۸مورد ، جمع آوری دست فرشان بازار ۱۲۸مورد ، اخطاریه به پیمانکاران ساختمانی و جمع آوری مصالح از سطح شهر ۸۱۳مورد ، اخطار به کسبه و اخذ تعهد از صنوف متخلف و جمع آوری تابلوهای مزاحم۱۰۳۹مورد ، برخورد با دورگردها ۷۴۵مورد و ۱۴۲مورد اخطار به منازل شهروندانی که پساب واحد مسکونی خود را در معابر رها می کنند از مهمترین برنامه های این واحد می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی معابر شهر زرند از اول بهمن ماه به صورت جدی آغاز خواهد شد و مالکینی که به اخطاریه های این شهرداری توجه نکنند وسائل آنها جمع آوری و به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات