شهردار زرند به همراه اعضاء شورای شهر ضمن دیدار با پرستان بیمارستان امام علی زرند از آنها تجلیل کرد.

شهردار زرند به همراه اعضاء شورای شهر ضمن دیدار با پرستان بیمارستان امام علی زرند از آنها تجلیل کرد.

شهردار زرند به همراه اعضاء شورای شهر ضمن دیدار با پرستان بیمارستان امام علی زرند از آنها تجلیل کرد.

محمد رضا مهدلوشهردار زرند در این دیدار، ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان امام علی (ع)، از زحمات کلیه پرسنل حوزه بهداشت و درمان شهرستان، تقدیر و پرستاران را مظهر عطوفت و ایثار خواند .

وی با اشاره به تلاشهای شبانه روزی پرسنل بیمارستانها و سایر مراکز درمانی و علی الخصوص پرستاران، جبران زحمات این قشر ایثارگر را غیر ممکن دانست و گفت: نباید فراموش کرد پرستاری شغلی سخت و مشقت بار است چراکه در بسیاری از مواقع نزدیکان بیماران قادر به نگهداری از بیماران خود نیستند ولی پرستاران با مهر و عاطفه از بیماران نگهداری می کنند.

منتخب شورای شهر زرند با اشاره به جایگاه و اهمیت شغل پرستاران گفت: در قبال خدمات پرستاران این کوچکترین کاری بود که می توانستیم برای آنها به انجام برسانیم .

وی با اعلام اینکه پرستاران انسان‌های بی ادعائی هستند که خالصانه به فعالیت پرداخته و تمام تلاش خود را معطوف به مراقبت از بیماران می کنند گفت: با مسائل و مشکلات بخش درمانی به خوبی آشنا هستیم و یقین داریم که اجر و قرب این خدمات از سوی خداوند بی نتیجه نخواهند ماند.

دکتر رشیدی رئیس بیمارستان امام علی (ع)زرند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مهندس مهدلو در جمع پرستاران به ارائه گزارشی از فعالیتهای این بیمارستان شهر زرند پرداخت و افزود:ادغام دو بیمارستان در ابتدای یک چالش محسوب می شد ولی با تلاش مجموعه پرستاری این امر به یک فرصت خدمت رسانی خوب تبدیل شد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند با اعلام اینکه این بیمارستان توانسته است فعالیتهای خوبی را به انجام برساند از ایجاد فضای بحران،آماده سازی و آسفالت پد هلیکوپتر ،افزایش ۱۶۰تخت به مجموعه بیمارستان و... اشاره نمود و افزود:به زودی عملیات احداث زایشگاه جدید و با امکانات هتلینگ و اورژانس جدید در زرند اجرائی خواهد شد .

عباس ایرانمنش عضو شورای شهر زرند نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) از همکاری همه جانبه شورای شهر زرند با بیمارستان های زرند گفت و افزود:شورا به عنوان یک بازوی قوی در کنار مجموعه بهداشتی شهرستان خواهد بود .

شایان ذکر است در ادامه شهردار زرند با اهداء لوح تقدیر و شاخه های گل از پرستاران تجلیل کردند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات