موجودی آب سدهای کشور به ۵۷٫۵ درصد رسید

موجودی آب سدهای کشور به ۵۷٫۵ درصد رسید

www.BanaNews.irحجم آب موجود در مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، با ۰٫۱ درصد افزایش در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکب ثبت شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در پایان هفته جاری افزون بر ۲۳٫۵ میلیارد مترمکعب به ثبت رسید.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۸۹) تاکنون با ۰٫۱ درصد افزایش در مقایسه با زمان مشابه پارسال ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکب ثبت شد. این میزان در مقایسه با هفته پیش از آن نزدیک به ۶۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، با توجه به بارش های صورت گرفته در هفته گذشته، حجم آب ورودی به سدهای کشور نیز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب افزایش در مقایسه با هفته پیش از آن به ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون مترمکعب رسید. این میزان در زمان مشابه سال گذشته نزدیک به ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

گزارش سدهای کشور همچنین نشان می‌دهد حجم آب خروجی از سدهای کشور در زمان مورد بررسی ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون مترمکعب ثبت شده است که در مقایسه با زمان مشابه پارسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته است. این میزان در مقایسه با هفته پیش از آن نزدیک به ۶۰۰ میلیون مترمکعب افزایش نشان می دهد.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، در حال حاضر ۵۷٫۵ درصد از حجم ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی مخازن سدهای کشور از آب پر شده است

 

 

 

    نظرات