حادثه انفجار کارگاه شارژ کپسول ال.پی.جی در کارچان

حادثه انفجار کارگاه شارژ کپسول ال.پی.جی در کارچان

انفجار کارگاه غیرمجاز شارژ کپسول ال.پی.جی در شهر کارچان دو مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر بروز انفجار در یک کارگاه شارژ کپسول ال.پی.جی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک بلافاصله زنگ ایستگاه های شماره دو واقع در کوی صنعتی را به صدا در آورد و آتش نشانان راهی محل حادثه در جاده تهران، ابتدای شهر کارچان شدند.
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک ، در این خصوص گفت: با رسیدن نیروهای عملیاتی به محل بروز حادثه، یک کارگاه مشاهده می شد که به صورت غیرمجاز و ناایمن اقدام به شارژ کپسول ال.پی.جی می نمود و در حین عملیات شارژ به یکباره دچار انفجار شده بود.
وی در ادامه افزود: بر اثر شدت انفجار، سقف کارگاه به کلی تخریب شده و بر روی خودروی کامیونت که حامل چندین عدد کپسول بود آوار شده بود.
وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه و راننده خودروی کامیونت در این حادثه مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه، اقدام به آواربرداری و خارج نمودن کپسول ها از زیر آوار کرده و پس از نزدیک به دو ساعت تلاش نفسگیر، مخزن اصلی شارژ کپسول که هر لحظه امکان انفجار و آتش سوزی داشت را از محوطه کارگاه به بیرون منتقل کرده و در محلی امن قرار دادند. نیروهای عملیاتی با اطمینان از عدم وجود خطر احتمالی، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه بازگشتند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات