استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری اردکان با هدف...

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان با سرپرست شهرداری اردکان دیدار و درباره همکاری این اداره و شهرداری اردکان گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورا اسلامی شهر اردکان، اباذر غفوری در این دیدار با بیان اینکه خود را مرهون مردم می‌دانیم؛ گفت: سعی می‌شود، از ظرفیت‌های موجود در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرداری اردکان  باهدف دستگیری از نیازمندان گام برداشته شود.

وی عنوان کرد: اگرچه یکی از رسالت‌های خطیر و بااهمیت کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی به وضعیت مالی و معیشتی خانواده‌هاست اما این باور وجود دارد که یکی از مهم‌ترین ریشه‌های استضعاف، ناشی از فقر فرهنگی بوده و تا زمانی که به‌صورت زیربنایی و بنیانی به آن پرداخته نشود، خودکفایی واقعی صورت نخواهد گرفت.

سرپرست شهرداری اردکان تصریح کرد: باید نیازمندی که درآمدی ندارد به چرخه کار و اشتغال وارد شود و در جریان زندگی ضمن ارائه خدمت در جامعه به کسب درآمد نیز نائل شود که چنین رویکردی به استقلال در معیشت و فقرزدایی منجر خواهد شد.

در ادامه این دیدار، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان با اشاره به اینکه شهرداری به‌عنوان نهادی که باید در راستای خوب زندگی کردن مردم تلاش کند، آمادگی این اداره را با شهرداری اردکان اعلام کرد و افزود : کمیته امداد حضرت امام (ره) با تجهیز همه امکانات خود در خدمت آحاد مختلف مردم جامعه بوده و در همه بخش‌های مختلف اجتماعی آماده پاسخگویی به نیازهای مردم می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات