" ۱۱ دی ماه، نقطه عطفی درصنعت آب رسانی به کشور است "

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان سیستان و بلوچستان، مهندس علیرضا قاسمی با تبریک یازدهم دی ماه، سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب اظهار کرد: هدف از تشکیل شرکت های آب و فاضلاب ایجاد انسجام بیشتر و خدمات رسانی شایسته تر به شهروندان بوده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ دی ماه، سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب گفت: یازدهم دی ماه نقطه عطفی درصنعت آب رسانی کشوربه شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان علیرضا قاسمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه در روز یازدهم دی ماه سال ۱۳۶۹ قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید افزود: مسئله آب مسئله ای ملی است و بایستی به آن توجه ویژه ای شود.

وی ضمن بیان اینکه صنعت آب و فاضلاب در شکوفایی و صیانت از محیط زیست تاثیرگذار است، ادامه داد: اجرای طرح های فاضلاب از دستاوردهای تشکیل شرکت های آب و فاضلاب است و همچنین پس از تشکیل شرکت های آب و فاضلاب وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای کشور نیز وضعیت مطلوبی پیدا کرده است .

سرپرست شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: سه وظیفه عمده برای شرکت های آب و فاضلاب شهری تعریف شده است که شامل ایجاد و بهره برداری تاسیسات مربوط به توزیع آب شهری، جمع آوری و انتقال و تصفیه فاضلاب در محدوده قانونی شهرها و همچنین بهره برداری از تاسیسات آب شرب اعم از تصفیه خانه ها، خطوط انتقال منابع آب، سیستم های کنترل و .. است.

مهندس قاسمی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب برای مواجه نشدن با کمبود آب تصریح کرد: برای برون رفت از این مشکل و رسیدن به اهداف توسعه ای خود به مشارکت و همراهی مردم نیاز داریم.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم علاوه بر تعهد کاری و انسانی برگرفته ازآموزه های دینی ماست وکسب رضایت مردم و سقایت آنها رضایت الهی واجر اخروی را به همراه خواهد داشت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان تامین آب شرب سالم و بهداشتی را از دیگر وظایف شرکتهای آب وفاضلاب دانست و گفت: درارائه خدمت به مردم شریف لحظه ای درنگ نمی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات