احداث ۷۹ کیلومتر شبکه توزیع برق در استان مرکزی از ابتدای امسال

احداث ۷۹ کیلومتر شبکه توزیع برق در استان مرکزی از ابتدای امسال

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، داود منصوری افزود: طول شبکه برق در استان مرکزی بیش از ۲۰ هزار کیلومتراست وطی ۹ ماه سال جاری ۷۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی به طول شبکه افزوده شده است .
وی باییان اینکه تعداد ترانس‌های برق استان ۱۶ هزار و ۴۰۷ دستگاه است، افزود: ۴۶۲ دستگاه ترانس طی سال جاری به مجموع این ترانس‌ها اضافه شده است .
وی یکپارچه نمودن اطلاعات شبکه، برقراری ارتباط PM و ۱۲۱ و مشترکین با نرم افزار GIS ، راه اندازی WEBGIS ، ایجاد زیرساخت اطلاع رسانی خاموشی‌ها مبتنی بر GIS و بروزرسانی شبکه در سامانه اطلاعات مکانی GIS از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه GIS برشمرد .
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، بررسی ۱۵۰ پروژه‌های تحقیقاتی و ثبت ۵۸ اولویت تحقیقاتی، ثبت دو اختراع با موضوع"جعبه ارت دائم قابل استفاده در ارت موقت شبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف" و "کانکتور انشعاب بی متال با قابلیت باز و بست انشعاب با دو خروجی مستقل از روی کابل خود نگهدار" و احداث سایت آموزشی از تجهیزات مستعمل توزیع، در دانشگاه‌های استان از فعالیت‌های دفتر تحقیقات این شرکت عنوان کرد .
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات