واگذاری بیش از ۱۰ هزار  فقره انشعاب جدید فاضلاب در شهرهای آذربایجان غربی

واگذاری بیش از ۱۰ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در شهرهای آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: ۹ ماه گذشته امسال۱۰ هزار و ۷۱۰ فقره انشعاب جدید فاضلاب در شهرهای آذربایجان غربی واگذار شده است.

رسول اکبری اظهار داشت: طی ۹ ماه امسال۱۰ هزار و ۷۱۰ فقره انعشاب فاضلاب در شهرهای مختلف آذربایجان غربی واگذار شده است که این حجم از واگذاری انشعاب طی مدت مذکور نشان از حرکت جهادی در راستای توسعه واگذاری انشعاب فاضلاب استان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد انشعاب واگذار شده، ۸ هزار و ۴۴۹ فقره انشعاب نصب شده است، تصریح کرد: علاوه بر این شاهد اصلاح ۱.۶۷۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب استان نیز طی ۹ ماه امسال هستیم.

وی با اشاره به حجم لوله گذاری فاضلاب، تصریح کرد: به منظور توسعه خدمات فاضلاب به شهرهای مختلف آذربایجان غربی طی این مدت ۱۰۶.۷۷۶ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب را در استان شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی حجم فاضلاب جمع آوری شده استان طی ۹ ماه نخست امسال را ۷۱ هزار و ۸۴۴  مترمکعب عنوان کرد و گفت: در این مدت به یک هزار و ۴۹۵ مورد اتفاقات شبکه رسیدگی شده است.

مهندس اکبری رسیدگی به ۴ هزار و ۷۸۶ فقره اتفاقات انشعاب فاضلاب و بازسازی و احداث یک هزار و ۲۰۸ فقره دریچه فاضلاب را از دیگر اقدامات آب و فاضلاب شهری استان طی ۹ ماه گذشته اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات