بازدید از پیشرفت عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت جیرفت-ارگ بم

سرویس خبری افشان: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای   به همراه  معاون طرح و توسعه، مجری و مشاور و پیمانکار پروژه  از روند عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت جیرفت- ارگ بم بازدید کردند.

علی اصغر نصرالهی در این بازدید ضمن تاکید  بر تسریع عملیات برج بندی خط و اتمام آن تا پیک سال ۹۸، برگزاری مناقصه سیم کشی بخش ابتدایی قطعه دوم از سمت بم قبل از پایان سال ۹۷ و برنامه ریزی برای اتمام عملیات اجرایی خط تا پایان سال ۹۸، در جریان نحوه زمانبندی اجرای پروژه، مسائل و مشکلات موجود و هماهنگی  و برنامه ریزی برای ادامه کار تا زمان پایان پروژه قرار گرفتند.

مجری این طرح در خصوص میزان پیشرفت پروژه گفت: فونداسیون  این خط به طول ۹۰کیلومتر  در هر دو قطعه به طور کامل به اتمام رسیده است و همچنین ۴۰ کیلومتر به صورت کامل برج بندی و ۱۰ کیلومتر نیز از سمت جیرفت سیم کشی شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تاکید شرکت توانیر این خط تا انتهای سال ۹۸ به پایان می رسد و آماده برقردار شدن می گردد.

از مهمترین چالش های پیش روی این پروژه، افزایش نرخ ارز و قیمت تجهیزات است که با حمایت شرکت توانیر، پیگیری و راهکارهای مدیریت شرکت، پروژه کاملا فعال و عملیات اجرایی آن در بخش برج بندی در حال انجام می باشد.

لازم به ذکر است خط ۴۰۰ کیلوولت تکمداره جیرفت- ارگ بم به طول ۹۰ کیلومتر از پست ۴۰۰ کیلوولت جیرفت آغاز و پس از عبور ار ارتفاعات صعب العبور جبالبارز به پست ۴۰۰ کیلوولت   نظام شهر بم می رسد. اعتبار کل خط حدود ۷۵۰ میلیارد ریال می باشد که جهت اتمام عملیات اجرایی کامل خط مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای کرمان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای کرمان

    شرکت برق منطقه ای کرمان

    شرکت برق منطقه ای کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات