بازدید رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی از امور آبفار باخرز

بازدید رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی از امور آبفار باخرز

در راستای خدمات رسانی به روستاییان، رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی از امور آبفار باخرز بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار باخرز در این دیدار با اشاره به وضعیت کنونی آبرسانی به روستاهای باخرز به ارائه گزارشی از عملکرد امور مشترکین، ثبت قرائت، نرخ فروش، مصارف ۵-۰ ،انشعابات غیر مجاز و درصد وصول مطالبات پرداخت.

مجید بخشی گفت: در حال حاضر ۵۴ روستا با بیش از ۴۳ هزار نفر در قالب بالغ بر ۱۴ هزار مشترک از خدمات این امور بهره‌مند هستند که با تحت پوشش در آمدن آخرین روستا (نقار خانه) جمعیت برخورداری روستاهای شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی به ۱۰۰درصد خواهد رسید.

رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه رسالت سقایی روستاییان بر دوش شرکت آب و فاضلاب روستایی می باشد، بیان کرد: باید همواره با سرکشی مداوم به روستاها و نظارت بر کار مجموعه آبداران و فراهم نمودن شرایط مطلوب خدمت رسانی موجبات رضایت مندی مردم را فراهم نماییم.

محمد رضا ابراهیمی همچنین به بیان مطالبی در مورد دفاتر پیشخوان دولت، آیین نامه تعرفه های آب و فاضلاب، واگذاری انشعاب، کیت اتصالات، درصد کاهش پرت آب و وصول مطالبات پرداخت.

ابراهیمی در پایان از زحمات سرپرست امور، کارشناسان و آبداران شهرستان باخرز قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات