مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان عنوان کرد:
خلاقیت و برتری جویی درکار ، موجب حفظ جایگاه برتر شرکت برق منطقه ای خراسان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان عنوان کرد: خلاقیت و برتری جویی درکار ، موجب حفظ جایگاه برتر شرکت برق منطقه ای خراسان

مراسم تجلیل از برترین های ارزیابی وخود ارزیابی سال ۱۳۹۶معاونت بهره برداری امور انتقال نیروی جنوب در شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خراسان، در این مراسم که مهندس ریاحی عضوهیئت مدیره و سرپرست شرکت برق منطقه ای خراسان،معاونین،مدیران و همکاران امور انتقال جنوب  حضور داشتند، مهندس ریاحی در ابتدا از زحمات کلیه پرسنل شرکت خصوصاً همکاران بهره بردار در امور انتقال جنوب  که موفق به کسب رتبه بهره برداری  برتر در بین شرکت های برق منطقه ای کشور شده اند،قدر دانی نمود و این موفقیت را نتیجه تلاش  همکاران در بخش های  مدیریتی تا سایر سطوح کارشناسی و اداری ، اپراتورها و نگهبانان دانست .وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که در دین ما نیز اشاره شده ، قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی کنند باید به کار خود رسیدگی کنیم ، هر فرد باید بداند چه میزان  اثربخشی برای مردم و جامعه خود دارد. یک موضع مهم این است که هر فرد  باید به این باور برسد که  بعنوان یک مسلمان وظیفه و باور دارد و برمبنای این باور و اعتقادات ، باید اثربخشی داشته باشد.

مهندس ریاحی  با اشاره به اینکه معاونت بهره برداری این شرکت در دوره های مختلف رتبه برتر را در کشور کسب کرده است ، خاطرنشان ساخت: کسب این موفقیت های پی در پی تصادفی نیست و نتیجه تلاش و باور همکاران است .

ارزیابی باید مستمر باشد

سرپرست شرکت با اشاره به ضرورت استمرار ارزیابی ها گفت : لازم است تا همواره نقاط ضعف خود را در جهت بهبود اصلاح کنیم و با ارزیابی های مستمر جایگاه برتر این شرکت  را حفظ کنیم .

وی در ادامه افزود: باید با استمرار ارزیابی ها  ، خلاقیت و برتری در کارها را بدست آوریم .

اصلاح نظام پیشنهادات

عضو هیئت مدیره و سرپرست  شرکت برق منطقه ای خراسان در این مراسم اظهارداشت: لازم است تا نظام پیشنهادات در شرکت تقویت و پروسه آن تسریع شود تا  تمامی  همکاران بتوانند خلاقیت ها ، نظرها و پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه دهند و نتایج آن را مشاهده کنند.

مهندس ریاحی همچنین افزود: لازم است تا  سیستمی طراحی شود که کارکنان دلسوز ،  خلاق و تصمیم ساز شناسایی شوند و به این گونه افراد توجه شود . وی همچنین بر تمرکز زدایی  و تفویض اختیار به امورهای  انتقال جنوب و شمال  تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه مهندس سویزی معاون بهره برداری در سخنانی اظهار داشت : کسب این موفقیت با کسب رتبه          بهره برداری برتر در سطح کشور با حمایت های مدیرعامل،تعامل کلیه واحدهای شرکت و همکاری،همدلی،همفکری وتلاش کارکنان معاونت بهره برداری محقق شده و حفظ آن نیز از اهمیت برخوردار است.

وی همچنین اظهارداشت: امور انتقال نیروی جنوب با ۱۳۳ نفر نیروی رسمی ، پیمانی و قراردادی ، دارای ۴ پست انتقال  ، ۲۵ پست فوق توزیع و ۲ پست اختصاصی است و این امور ۴ پست بدون اپراتور دارد ودر حال حاضر در طول خطوط انتقال۵۰۰ کیلومتر ، طول خطوط فوق توزیع ۲۰۶۰ کیلومتر می باشد.

در این مراسم مهندس آتشین معاون منابع انسانی و رئیس کمیته عالی خود ارزیابی خطوط و پست های شرکت درخصوص روند انجام ارزیابی وخودارزیابی ها اظهارداشت: کسب رتبه برتر حاصل تعامل و تلاش همکاران  صف و ستاد شرکت است  و برای حفظ این موفقیت  لازم است تا تلاش مضاعفی صورت گیرد. وی  در ادامه گفت : انجام خود ارزیابی ها باید منجر به شناسایی نقاط قابل بهبود ، جذب منابع و هدایت آن برای بهینه سازی گردد و شرکت از نتایج آن بهره مند شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از برترین های ارزیابی و خود ارزیابی در امور انتقال نیروی جنوب با اهدا لوح ، تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات