دوره آموزشی سواد رسانه ای در برق باختر برگزار شد

دوره آموزشی سواد رسانه ای در برق باختر برگزار شد

دوره آموزشی سواد رسانه ای جهت ارتقاء دانش ومهارت مدیران وکارکنان شرکت برق منطقه ای باختربا مفاهیم رسانه ،انواع پیامهای رسانه ای،چگونگی تاثیر رسانه ها بر فرهنگ واعتقادات واینکه ما چطور در دنیای پیچیده رسانه ها بتوانیم به تجزیه وتحلیل پیامها بپردازیم به صورت مجازی برای ۳۵۰ نفر از کارکنان ومدیران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی برق باختر مدیر دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت:سواد رسانه ای مجموعه‌ای از مهارت‌های قابل یادگیری است که به توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد انواع پیام‌های رسانه‌ای اشاره دارد و یک مهارت ضروری در دنیای امروزی به شمار می‌رود. برای حرکت در محیط رسانه‌ای پیچیده امروز باید قادر به درک بهتر پیام‌های رسانه‌ای باشیم.
"علیرضا حبیبی"در ادامه بیان داشت:فرهنگ و جامعه‌ی ما، حتی درک ما از واقعیت، از طریق اطلاعات و تصاویری که از طریق رسانه‌ها دریافت می‌کنیم شکل می‌گیرد.پیام‌های رسانه‌ای افکار، نگرش‌ها و اقدامات ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.همه‌ی ما تحت تاثیر تبلیغات، اخبار، موسیقی و سایر اشکال رسانه‌ای قرار می‌گیریم، به همین دلیل رسانه‌ها یک نیروی فرهنگی قدرتمند در جامعه هستند.
وی افزود:رسانه‌ها یک دنیای فانتزی می‌سازند.سواد رسانه‌ ای کمک خواهد کرد تا مردم دنیای فانتزی و خیالی سازنده را بشناسند و آن را با واقعیت ادغام کنند.
وی در پایان اذعان داشت :سازندگان رسانه برای انتقال پیام‌های خاص تلاش می‌کنند، مردم این پیام‌ها را دریافت و براساس اعتقادات، ارزش‌ها و تجارب خود به صورتی متفاوت تعبیر ‌می‌کنند. جهت ارتقاء دانش و مهارت مدیران و کارکنان با این موضوع، دوره آموزش سواد رسانه ای بصورت مجازی برای کارکنان برگزار شد و در این دوره تعداد ۳۵۰ نفر از مدیران و کارکنان شرکت نمودند .







لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات