مقام دوم مسابقات آمادگی جسمانی صنعت آب و برق فارس به توزیع شیراز رسید

مقام دوم مسابقات آمادگی جسمانی صنعت آب و برق فارس به توزیع شیراز رسید

به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز،  اسماعیل دهقان گفت: دهمین دوره رقابت های آمادگی جسمانی صنعت آب و برق استان فارس با حضور تیم های منتخب از شرکت ها و سازمان های تحت پوشش وزارت نیرو به میزبانی آبفای روستایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در ۶ گروه سنی و با حضور ۵ تیم برگزار شد، گفت: در این دوره از رقابت ها شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هشت ورزشکار شرکت کرد و در بخش تیمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

دهقان ادامه داد: در این دوره از رقابت ها تعداد هشت ورزشکار از توزیع برق شیراز حضور داشتند که این ورزشکاران در گروه های سنی مختلف عناوین انفرادی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران توزیع برق شیراز توانستند دو مقام اول ، یک مقام دوم ، سه مقام سوم ، یک مقام چهارم و یک مقام پنجم   را به دست آورند.

بر اساس این گزارش در تیم توزیع برق شیراز بهروز بهروزی در گروه سنی سی سال ، مهدی پورشید و محمد جواد معمر در گروه سنی سی تا سی و پنج سال ، احمد گودرزی در گروه سنی سی و شش تا چهل سال ، محمد مهدی فتحی و پرویز علی پور در گروه سنی چهل و یک تا چهل و پنج سال ، عبدالرحمن نوبنده در گروه سنی چهل و شش تا پنجاه سال و اسماعیل دهقان در گروه سنی بالای پنجاه سال به عنوان شرکت کننده و علیرضا شیعتی به عنوان سرپرست حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات