افزایش سطح رفاه و جلب رضایت حداکثری همکاران از اهداف اصلی این امور است


عقیل مقیمی مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت با اعلام این مطلب گفت: امور کارکنان و رفاه در حوزه معاونت منابع انسانی، در راستای پیگیری امور رفاهی، درمانی و پرسنلی و با هدف جلب رضایت حداکثری همکاران به انجام امور و وظایف محوله فعالیت می کند.

وی در خصوص فعالیت های انجام گرفته ۹ ماهه سال ۹۷ گفت: در حوزه کارگزینی می توان به صدور ۱۰۵۲ نسخه احکام کارگزینی، ۱۵۵ نسخه احکام انشایی، تطبیق مدارک ۷۸ نفر پذیرفته شده آزمون ۹۷ ، انجام امور استخدامی برای ۵۸ نفر از پرسنل حجمی و قراردادی، اشاره کرد.

در حوزه درمان نیز در حدود ۵۶۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال مساعدت درمانی پرداخت شد. پروژه سنجش سلامت کارکنان نیز در حال انجام است.

مقیمی افزود: ارائه ۱۲۸ فقره وام صندوق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، انعقاد تفاهم نامه به بانک صادرات، معرفی ۱۵۰ نفر از همکاران و ارائه ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات، پرداخت مبلغ ۵۶۵ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۱۵ ریال به دانش آموزان مستعد از فعالیت انجام گرفته در بخش رفاه این واحد است.

مدیر امور کارکنان شرکت در تکمیل صحبت های خود گفت: در ۹ ماهه اخیر تعداد ۹ نفر از همکاران به افتخار بازنشستگی نائل شدند که مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۱۶ میلیون و ۲۲۸ هزار ۲۳۲ ریال به آنها پرداخت شد. آرشیو ۳۱۰۸ نسخه اسناد و پرونده های پرسنلی نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

مقیمی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش نقش به سزایی در سلامت جسمی و روحی همکاران دارد این مهم نیز در برنامه کاری این واحد بوده و به طور جدی پیگیری شده است که می توان به: تخصیص بودچه ورزشی به امورهای هشتگانه،اجاره سالن های ورزشی در ۸ شهرستان،برگزاری مسابقات تنیس روی میز،شارژ استخر همکاران شاغل و بازنشسته ،اجاره زمین چمن جهت استفاده همکاران،برگزاری کلاس آموزشی شنا برای همکاران و فرزندان آنها،حضور دو تیم از شرکت در مسابقات جام رمضان، برگزاری گلگشت برای همکاران خانم به مناسبت هفته دولت ،برگزاری گلگشت آقایان در منطقه هسل، برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال با حضور ۹ تیم و با مشارکت ۱۲۶ ورزشکار،برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج همکاران و فرزندان آنها با مشارکت هیات شطرنج شهرستان نوشهر،برگزاری کلاس های آموزش تی آر ایکس برای آقایان،حضور در تیم منتخب تنیس روی میز مازندران در مسابقات کشوری و کسب مقام سومی تیمی ،برگزاری مسابقات شنای همکاران و فرزندان آنها در مجموعه ورزشی نیروی دریایی نوشهر، اشاره کرد.

مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت گفت: پرداخت حق بیمه همکاران بازنشسته و هزینه کانون بازنشستگان، اجرای دستورالعمل تجلیل از ایثارگران، پرداخت حق بیمه تکمیلی همکاران شرکتی (تامین نیرو)، حضور اکیپ انتقال خون و اخذ خون از ۲۵ نفر از همکاران ستادی از دیگر اقدامات انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات