قهرمانی امور برق چالوس در دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال شرکت توزیع برق غرب مازندران

قهرمانی امور برق چالوس در دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال شرکت توزیع برق غرب مازندران


مهندس فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال این شرکت با اشاره به اهمیت نقش ورزش کارمندی و تاثیرات آن در ایجاد شور و نشاط و افزایش بهره وری کاری، اظهار داشت: خوشبختانه با برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در رشته های مختلف، شاهد حضور حداکثری همکاران و استقبال آنها از این فعالیت ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های امور کارکنان و رفاه، در روزهای آینده، لیگ والیبال هم در سطح همکاران برگزار خواهد شد.

عقیل مقیمی مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت نیز در سخنانی گفت: امور توزیع برق شهرستان چالوس با کسب ۲۰ امتیاز، قهرمان دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال شرکت توزیع برق غرب مازندران شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت دوره ای و در قالب لیگ فوتسال برگزار شد، هشت تیم از امورهای توزیع و یک تیم از ستاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مقیمی اضافه کرد: پس از ۹ هفته و انجام ۳۶ رقابت نفسگیر، پس از تیم چالوس، امور توزیع برق نور بر سکوی دوم ایستاد و امور برق محمودآباد به مقام سوم دست یافت.

مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت ادامه داد: بر اساس برنامه بازی ها، هشت تیم به میزبانی یکی از تیم ها در یکی از روزهای هفته با هم رقابت کرده و یک تیم از قرعه استراحت برخوردار بود.

وی افزود: محمد حسین الهی از امور برق چالوس با زدن ۱۵ گل به عنوان آقای گل و تیم چالوس با دریافت کمترین کارت زرد و قرمز به عنوان تیم اخلاق مسابقات شناخته شدند.

مقیمی خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، لیگ والیبال کارکنان شرکت در روزهای پیشِ رو برگزار خواهد شد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات