نظام مهندسی ساختمان استان یزد، پیشگام در پیوند مهندسان و معماران تجربی

نظام مهندسی ساختمان استان یزد، پیشگام در پیوند مهندسان و معماران تجربی

در آستانه برگزاری همایش مشترک مهندسان و کاردانها با معماران تجربی و استادکاران صنعت ساختمان، که ۸ صبح روز جمعه ۲۸ دی ماه در سالن هلال احمر یزد برگزار می شود، دکتر فلاح نایب رئیس اول سازمان در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی گفت: محوریت این همایش مشترک را معماران و استادکاران ساختمان تشکیل می‌دهند که تعداد آنان در یزد افزون بر یکهزار نفر است و عمده ساخت و ساز استان به دست آنان انجام می شود.

به گفته وی در این همایش پس از سخنان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و رئیس سازمان نظام کاردانی استان، آقای دکتر مهدی زارع پژوهشگر برجسته کشوری در زمینه زلزله و عضو پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و دکتر محمدرضا جواهری نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تازه ترین مطالب در این زمینه را مطرح می کنند که برای حاضران بسیار جذاب و آموزنده خواهد بود.

دبیر همایش همچنین گفت: این گردهمایی فرصت ارزشمندی را برای استفاده از تجربیات معماران برجسته استان فراهم می سازد و به موازات آن با توجه به ضرورت ایمنی ساختمانها در برابر زلزله نکات مهم ایمنی در برابر حوادث طبیعی و کاهش خسارت های آن آموزش داده می شود.

دکتر فلاح از همایش مشترک مهندسان، کاردان‌ها، معماران و استادکاران به عنوان پیوند دهنده علم و تجربه یاد کرد و افزود: با توجه به زلزله های مکرر که در کشور ما رخ می‌دهد لازم است در استان یزد نیز به صورت پیوسته آمادگی مقابله با این پدیده طبیعی از طریق استحکام بخشی ساخت و ساز را داشته باشیم.

نایب رئیس اول سازمان در پایان این گفتگو بار دیگر از همه مهندسان و کاردانهای و معماران استان برای حضور در این همایش دعوت کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات