طرح جامع پدافند غیرعامل در ساخت و سازهای شه ...

طرح جامع پدافند غیرعامل در ساخت و سازهای شه ...

به گزارش شهریار، صدرالله پوربرات ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح جامع پدافند غیرعامل کلانشهر تبریز گفت: ساخت و سازهای شهری باید طبق اصول و موضوعات طرح جامع پدافند غیرعامل انجام شود. ضروری است که پدافند غیرعامل در همه پروژه‌های عمرانی رعایت شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه در راستای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل دستگاه های مختلف اجرائی باید همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: این طرح در همه استان ها اجرا خواهد شد و باتوجه به اینکه دامنه تهدیدات دشمن تغییر می کند برای همین نیاز است تا توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل در ساخت و سازها داشته باشیم.

پوربرات با اشاره به اینکه رعایت مسائل طرح پدافند غیرعامل در حوزه ساختمان ‌سازی منجر به ساخت و سازهای مقاوم‌تر می ‌شود، افزود: مصون سازی و ایمن سازی ضرورت ساخت و سازها بوده و در این خصوص مصونیت و حفظ جان مردم مهمترین هدف در پدافندغیرعامل است.

معاون فنی سازمان پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های شهری نیز در مقابل خطرات ایمن باشند، گفت: شهرداری‌ ها و دیگر ادارات اجرایی مسئول باید برای اجرای اصول پدافند غیرعامل در ساختمان‌ ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات