تاکسی های درون شهری با یک خط ویژه به اهالی مسکن مهر چناران سرویس دهی میکنند.

تاکسی های درون شهری با یک خط ویژه به اهالی مسکن مهر چناران سرویس دهی میکنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، محمدرضا طحان با اشاره به سهولت تردد شهروندان ساکن در مسکن مهر گفت: با توجه به بعد مسافت اهالی مسکن مهر به مرکز شهر و تقاضاهای همشهریان عزیزمان در این محدوده، خط ویژه تاکسی با توجه به مصوبه شورای شهر، خط ویژه برای این مسیر در نظر گرفته شد که هم اکنون مشغول سرویس به ساکنین مسکن مهر میباشد.
وی افزود: تاکسی های این خط ویژه که به مسیرهای درون شهری اضافه گردیده است با نرخ‌های مصوب، کنار نویسی، ‌کد و آرم و علایم شناسایی در مسیر تعیین شده فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهرداری چناران با بیان اینکه‌۱۷۴ دستگاه تاکسی درون شهری در شهر چناران مشغول بکار هستند، گفت: بصورت روزانه ۳۰ هزار نفر مسافر توسط این تاکسیها سرویس دهی و جابجا میگردند.
طحان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد دو دستگاه تاکسی در مسیر مسکن مهر به داخل شهر و بالعکس از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۶ سرویس میدهند و انشاالله این تعداد طی ماههای آینده افزایش خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در حوزه سرویس مدارس نیز تعداد ۱۵۵ دستگاه خودروی سواری بعد از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز و ثبت نام در سامانه سپند و تحت نظارت دقیق شهرداری، جابجایی ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان شهر را بر عهده دارند که تعداد ۹۰ نفر از رانندگان این سرویسها بانوان چنارانی هستند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه نصب سرعتگیر و علائم ترافیکی، گفت: به استناد مصوبه کمیته فنی و اخذ تائیدیه شورای ترافیک شهرستان، خیابانهای مطهری شمالی و جنوبی، شهدا و ۲۲بهمن شمالی مجهز به تابلوهای ترافیکی هشدار دهنده شد که علاوه بر آن با توجه به تردد بسیار بالا دراین محدوده ها کار نصب سرعتکاه و رنگ آمیزی آن با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون ریال به انجام رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات