کسب مقام برتر حراست برق لرستان در وزارت نیرو

کسب مقام برتر حراست برق لرستان در وزارت نیرو

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان: دفتر حراست این شرکت در ارزیابی های وزارت نیرو و باتوجه با اجرای درست و علمی شاخص های تعریف شده در حیطه کاری خود مقام برتر حراست های کل کشور در مجموعه صنعت آب و برق را کسب نمود.

این گزارش حاکیست اجرای منطقی و صحیح دستورالعملها با تکیه بر روشن بینی، درایت و تخصص از مصادیق بارز کسب موفقیت فوق توسط دفتر حراست برق لرستان بوده که در اجراء و نظارت بسیار عالی عمل نموده اند.

فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در این خصوص گفت: این موفقیت مرهون تلاشهای مجدانه مجموعه حراست برق لرستان بوده که در انجام وظایف خود لحظه ای عدول ننموده و در پاسداری و اهتمام ورزیدن جهت حفظ منابع و مصالح شرکت از هیچ  کوششی دریغ ننموده اند.

مهندس خودنیا گفت : حراست ها پشتوانه محکمی جهت سالم سازی محیط درونی و بیرونی هر سازمانی هستند که وظیفه خطیر حفظ سلامت و مراقبت از تجهیزات و تاسیسات و منابع مالی و اداری سازمان را بعهده دارند.

مدیر عامل برق لرستان ابراز داشت: حراست محرم و محل امنی برای عموم مردم و کارکنان سازمان بوده که باعث مصونیت در برابر انحرافات و جلوگیری ار ایجاد تنش و حاشیه و جو تشنج در رسیدن به اهداف تعریف شده می باشند.

وی ظهار داشت: یکی از اساسی ترین وظایف حراست شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان بوده که با ایجاد جوی آرام و برقراری ارتباط تنگا تنگ با مدیران ارشد سازمان و دیگر مسئولین و مردم در این امر موفق عمل نموه و توانسته این موفقیت را کسب نماید.

مهندس خودنیا همچنین کسب مقام برتر حراست های وزارت نیرو را به مدیر و کارکنان دفتر حراست تبریک گفته و ابراز امیدواری کردند که در آینده موفقیت های بیشتری را از کارکنان خدوم حراست شاهد خواهیم بود.

مهدی حیدری زاد مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ابراز داشت: یکی از نقاط قابل اتکا در حراست مستدل و مستند بودن مدارک می باشد و تحت هیچ شرایطی گزارشات غیر موجه و بدون استناد، رسیدگی نخواهد شد.

مدیر دفتر حراست بیان داشت: ارتباط صمیمی، شفاف و بدون مانع با همکاران و مردم از دلایل موفقیت ماست که اعتقاد داریم بعنوان قلب سازمان وظیفه بسیار سنگینی بر عهده داریم که ملزم به برقراری ارتباط پویا و مستمر با محیط درونی و بیرونی سازمان می باشیم.

آقای حیدری زاد در ادامه گفت: ما وظیفه داریم توان حفاظتی و امنیتی سازمان را افزایش دهیم و لازمه ی این کار ایجاد محیطی سالم و صمیمی و داشتن بازوانی قوی و نیروی کارآمد می باشد که خوشبختانه این دفتر با وجود نیروهای دلسوز و توانمند در فضای بسیار شفاف انجام وظیفه می نماید.

در پایان دفتر روابط عمومی این موفقیت بزرگ را به مدیر و کارکنان حراست برق لرستان تبریک می گوید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

منبع خبر

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات