مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که اجرای پروژه های رفع افت ولتاژ در شبکه های برق در اولویت پروژه های اجرایی در سال آینده قرار می گیرد.

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که اجرای پروژه های رفع افت ولتاژ در شبکه های برق در اولویت پروژه های اجرایی در سال آینده قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی" در نشستی با مدیران ستادی این شرکت در یاسوج گفت: براساس پیش بینی های احتمالی امکان کاهش تولید برق در کشور وجود دارد که از هم اکنون باید بفکر اجرای پروژه های فنی باشیم که این پروژه ها بتوانند از هدرروی برق در شبکه ها جلوگیری کنند.

وی اجرای پروژه های رفع افت ولتاژ در شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند و از اجرای حدود ۷۰ پروژه رفع افت ولتاژ در سال آینده خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مناطق گرمسیری استان شرایط خاص مصرفی در فصل گرم داشته که می طلبد پروژه های مهم و حیاتی برای رفع افت ولتاژ شبکه های برق در این شهرستان ها زودتر از همیشه اجرایی و عملیاتی شود.

راهزادی از رشد حدود ۱۰ درصدی مصرف برق توسط مشترکین در هر سال اشاره و خاطرنشان کرد: بطورحتم در سال آینده شاهد چنین رشد مصرفی در مناطق مختلف این استان هم خواهیم بود.
وی با تاکید براینکه مدیران ستادی و نواحی باید بنحو چشمگیری فعالیت های خود جهت ارائه خدمات بهتر به مشترکین برق در این استان را افزایش دهند، یادآورشد: مدیران باید از هم اکنون بفکر اجرای پروژه های ثمر بخش در حوزه رفع افت ولتاژ شبکه های برق باشند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی آمارهای مصرف برق در شهرستان های هشتگانه استان، ادامه داد: نحوه الگوی مصرف برق توسط مشترکین باید در تابستان آینده مدیریت شود.

راهزادی گفت: میزان مصرف برق در تعرفه های صنعتی، تجاری، کشاورزی و عمومی در این استان بالا بوده که می طلبد با برنامه ریزی های اصولی تا قبل از پایان سال جاری، برنامه های مدیریت مصرف این تعرفه ها عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، بیش از ۲۶۰ هزار مشترک برق در این استان وجود دارد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات