مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برقدار شدن ۷۴ روستای استان در دولت تدبیر و امید

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برخوردار شدن ۷۴ روستای این استان از نعمت برق در شش ساله گذشته دولت تدبیر و امید خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " در نشستی با مدیران ستادی این شرکت در یاسوج گفت: ۷۴ روستای این استان با جمعیت خانواری ۸۸۸ خانوار در مناطق مختلف استان در شش سال گذشته از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را حدود ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان و اظهارداشت: برای برقرسانی به این روستاها نیز حدود ۱۴۰ کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: احداث ۱۰۱ دستگاه ترانسفورماتور نیز برای برقرسانی های روستایی در شش سال گذشته نیز صورت گرفته و از سویی برخی از روستاها برای اولین بار با استفاده از پنل های خورشیدی یک کیلوواتی از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

راهزادی با بیان اینکه پراگندگی روستایی و استقرار این روستاها از مناطق سخت گذری هزینه های فراوانی را برای انتقال خطوط برق بدنبال دارد، تصریح کرد: برای اولین بار به ۷۴ خانوار روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد پنل خورشیدی یک کیلوواتی واگذار تا از نعمت برق برخوردار شوند.

وی گفت: روستاهای سرتنگ لیراب دیشموک، مازه کره و دامور طسوج چرام و تیمج بهمئی از جمله این روستاها هستند که بااستفاده از پنل های خورشیدی اکنون دارای روشنایی هستند.

راهزادی، تعداد روستاهای برقدار استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و ۷۵۴ روستا برشمرد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات