مهندس مهدلو شهردار زرند: طرح  پارکبان به دنبال ساماندهی وضعیت پارک وسایل نقلیه در معابر و خیابانهای پر تردد شهر است.

مهندس مهدلو شهردار زرند: طرح پارکبان به دنبال ساماندهی وضعیت پارک وسایل نقلیه در معابر و خیابانهای پر تردد شهر است.

بعد از راه اندازی آزمایشی طرح پارکبان در سطح معابر شهر زرند مهندس مهدلو شهردار زرند در نشست مشترک با رئیس پلیس راهور شهر زرند و مجری پارکبان شهر از عزم بالای شهرداری برای اجرای صد درصدی این طرح خبر داد .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این نشست اجرای طرح پارکبان رابه منظور برخورداری یکسان ازفضای حاشیه معابر شهربرای عموم شهروندان دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح کاهش استفاده از وسیله نقلیه شخصی و رعایت مساوات در جای پارک برای سایر شهروندان می باشد .

وی با اعلام اینکه اجرای پارکبان در شهر زرند یک نیاز ضروری می باشد اظهار داشت:طرح پارکبان به دنبال ساماندهی وضعیت پارک وسایل نقلیه در معابر و خیابانهای پر تردد شهر است.

شهردار زرند ضمن ناراحتی از اینکه بخشی از فضاهای پارک درمعابر شهری به محل های شخصی تبدیل شده اند گفت:شک نداریم اجرای این طرح می تواند به روان سازی ترافیک و کاهش حضور خوردوهای شخصی در معابر کمک موثری نماید .

منتخب شورای شهر زرند در ادامه تصریح کرد: در اجرای موفق این طرح همکاری و همراهی نهادی همچون پلیس راهور ضروری به نظر می رسد و اگر پلیس بر حسب وظیفه ذاتی خود در کنار شهرداری باید می توان رضایت حداکثری مردم را رقم بزنیم .

احمد قائم پناه رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند نیز در این نشست گفت: هدف طرح پارکبان این است که از ظرفیت فضای خالی کنار خیابان استفاده گردشی شود و فقط مخصوص یک فرد خاص در طول روز نشود .

شایان ذکر است در ادامه این نشست سرگرد ملکی رئیس پلیس راهور شهر زرند و مجری این طرح به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در اجرای موفق این طرح پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات