آموزش های پیشگیری و آتش نشانی به بیش از ۲۲ هزار نفر ازشهروندان

اطفاء حریق ۲۹۵ منزل مسکونی در کرمان/ ۷۴۴ نفر نجات یافتند


آموزش های پیشگیری و آتش نشانی به بیش از ۲۲ هزار نفر از شهروندان و دانش آموزان



مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انجام ۱۲۳۸  عملیات اطفاء حریق و۱۹۹۴مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان طی ۹ ماه گذشته از ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کرمان، علی عسکری گفت: در این مدت در مجموع ۱۲۳۸ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که می توان به اطفاء حریق ۲۹۵ مورد حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین تعداد ۵۱۱ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۶۰ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۱۲۲ مورد مربوط به مراکز تجاری، ۲۵ مورد مربوط به مراکز دولتی، ۱۳۲ مورد مربوط به جنگل ودرختان بوده است و سه مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.
عسکری همچنین از انجام ۱۹۹۴ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۲۴ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۷۵۸ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۲۷۱ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۷۲ مورد امداد آسانسور، ۱۴۹ مورد امداد تصادفات خودرویی، ۲۰ مورد سقوط از ارتفاع، هفت مورد نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در مجموع این عملیات ها ۷۴۴ نفر از شهروندان توسط آتش نشانان نجات یافتند.
وی تصریح کرد: با توجه به این که آموزش به عنوان یک اصل در پیشگیری از حوادث، در دستور کار این سازمان قرار گرفته است؛ تعداد ۲۲ هزار و ۱۴۵ نفر از شهروندان و دانش آموزان، طی ۹ ماه گذشته از ابتدای سال جاری، آموزش های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۸۴۲.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات