برگزاری نشست محققین شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان با پژوهشگاه نیرو در راستای تجاری سازی محصولات ساخته شده

برگزاری نشست محققین شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان با پژوهشگاه نیرو در راستای تجاری سازی محصولات ساخته شده

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این نشست با حضور مسئولین دفتر تجاری سازی و اکتساب فناوری، رئیس مرکز توسعه فناوری های سیستم های پیشرفته نیروگاهی، معاون گروه پژوهشی ابزار دقیق پژوهشگاه نیرو  و محققین طرح های پژوهشی، همکاران دفتر تحقیقات این شرکت دی ماه سال جاری برگزار گردید.

کریمی افشار مدیر دفتر تحقیقات در حاشیه این نشست بیان نمود: این جلسه در راستای تفاهم نامه همکاری شرکت برق جنوب استان کرمان با پژوهشگاه نیرو و به منظور تجاری سازی محصولات ساخته شده شرکت برق جنوب استان کرمان برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسه محققین طرح های پژوهشی ساخت دستگاه تجمیع کننده داده DCU ، دستگاه ترموویژن، دستگاه تشخیص دید و دستگاه هوشمندسازی روشنایی معابر حضور بعمل آوردند و به ارائه توضیحاتی در خصوص تجهیزات ساخته شده پرداختند و هر یک از تجهیزات از نقطه نظر فنی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و انتظارات محققین از پژوهشگاه نیرو عنوان شد.

اسدی، مدیر دفتر تجاری سازی در این نشست ضمن تاکید بر تدوین Bussiness plan طرح ها و همچنین مزیت رقابتی اینگونه طرح ها با موارد مشابه موجود بیان نمود: در راستای حمایت از انجام آزمایشات استاندارد هر محصول پژوهشگاه می تواند با توجه به ضوابط موجود حمایت های لازم را داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات