برگزاری مراسم هفته بسیج در نیروگاه کرمان

برگزاری مراسم هفته بسیج در نیروگاه کرمان

تاریخ درج خبر : ۱۳۹۷/۰۹/۱۳

دراین مراسم دکترمسلمی معاون فرهنگی سپاه ثارالله و مدرس دانشگاه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، ورود این نهاد مردمی به رفع چالش های اجتماعی و مدیریت جنگ نرم را ثمر بخش دانست و گفت: برای از بین بردن ناهنجاری‌های اجتماعی، باید علل و انگیزه‌های ایجاد آن را شناسایی کرد چراکه اگر ناهنجاری‌ها در جامعه زیاد شود بنیان خانواده و جامعه ازهم متلاشی می‌شود.
وی افزود: بسیج به عنوان یک ابر رسانه می تواند در خدمت فعالیت های اجتماعی و رفع چالش های موجود باشد چرا که دارای شبکه ای عظیم از نیروهای متعهد و مردمی است که اگر به میدان بیایند می تواند تحول عظیمی را در فرآیند تولید جلوه های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کنند.
وی اذعان داشت: هدف قرار دادن ارزش های دینی و هویت ملی، مهمترین خواسته دشمن از راه اندازی جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی است و در این راه تمام توان خود را در قالب تهاجم شدید رسانه ای و فشار روانی به کار گرفته است، به همین دلیل مقابله با این جبهه جنگ پیچیده، احتیاج به نیرویی دارد که به سلاح فکری و اعتقادی مجهز و بدون توقف در میدان حاضر باشد و بسیج بهترین نهادی است که می تواند در این عرصه نقش آفرینی کند.
بحرالعلوم مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان نیز نقش بسیج را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مهم دانست و گفت: در تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۵۸ هنوز ۹ ماه از انقلاب نگذشته بود که سازمان بسیج بنا بر فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و این شجره طیبه پس از گذشت ۴۰ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نظام داشته است.
وی افزود: یکی از وظایف ما در این روز گرامیداشت یاد شهدای بسیجی است که با تفکر و خصوصیات بسیجی خود،‌ فداکارانه مراتب گسترش اسلام و مکتب اهل‌بیت را فراهم کردند.
وی گفت: امروزه امریکا در نبرد با جمهوری اسلامی ایران به قدری ضعیف شده است که در عرصه تبلیغات سیاسی ظاهرسازی می‌کند و درواقع به منافقین و تکفیری‌ها روی آورده است. پس نتیجه می‌گیریم که تجهیزات و تسلیحات مهم نیست بلکه با حفظ و ترویج روحیه بسیجی می‌توانیم دشمنان خود را شکست دهیم.
بحرالعلوم تصریح کرد: بسیج همیشه گوش به فرمان رهبری و همیشه آماده است، برای خدا خشمگین می شود  و برای رضای خدا کظم غیض می کند. بسیج شجره طیبه ای است که در طول انقلاب به خوبی خودش را نشان داده و در همه زمینه ها و محورها رشد کرده است.
در این مراسم میر شکاری از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ هشت ساله پرداخت و اتحاد و ارتقاء روحیه بسیجی را راه گشای همه ی چالشها دانست.
در پایان مراسم گرامیداشت هفته بسیج در این نیروگاه ،؛ نمایشگاه فرهنگیِ بصیرت ، ایثار و مقاومت جهت بازدید عموم کارکنان در محوطه نیروگاه گشایش یافت.
این نمایشگاه با همت بخش های مختلف و با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه  به مدت یک هفته پذیرای بازدید کنندگان است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات