طراحی و ساخت المان های شهری ایام فاطمیه در اراک

طراحی و ساخت المان های شهری ایام فاطمیه در اراک

به گزارش اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک ، طراحی و ساخت المان های شهری به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد که در هفت میدان شهر اراک نصب خواهد شد.
کشاورزیان با اعلام این خبر افزود: به منظور طراحی و ساخت المان به مناسبت این ایام، از چند ماه گذشته جلساتی در این خصوص برگزار و برنامه ریزی لازم صورت گرفت تا به لحاظ شکل، ابعاد و مفهوم، المان هایی متناسب با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و بیانگر ویژگی های شخصیتی این بانوی گرانقدر طراحی و ساخته شود.
وی مدیریت هزینه ها، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و در اولویت قرار گرفتن همکاری با هنرمندان بومی شهر اراک و استان در انجام اقدامات و برنامه های حوزه سیما و منظر شهری را یکی از اهداف مهم این سازمان عنوان کرد و گفت: المان های ایام فاطمیه توسط کارشناسان اداره مبلمان شهری سازمان؛ طراحی شد و سپس توسط عوامل واحد اجراییات معاونت سیما، منظر و فضای سبز شهری، طراحی و ساخته شده است.
کشاورزیان در بخش پایانی صحبت های خود میادین شهدا، فاطمیه، سرداران، ولیعصر، الزهرا، فراهان و میدان انقلاب را شامل اجرای این طرح برشمرد که نصب المان های مذکور به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را به همراه خواهد داشت.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات