حضور ۹۸ هزار دانش آموز در جشنواره نوجوان خوارزمی با موضوع آب

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۹۸ هزار دانش آموز در سطح استان مرکزی در جشنواره نوجوان خوارزمی با موضوع آب خضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، حیدری در توضیح این خبر گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی باعث رشد شناسایی استعدادهای دانش اموزان در رشته های مختلف می شود که در چندسال اخیر دانش اموزان با ارائه طرح های پژوهشی استقبال بسیار خوبی از این جشنواره داشته اند .

وی افزود: در سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ در جشنواره نوجوان خوارزمی در استان مرکزی ۵۴ هزار دانش اموز در ۶رشته در مقطع متوسطه اول شرکت کردند که برخی از این دانش اموزان در چندین رشته شرکت کردند که این رقم به ۹۸هزار نفر در رشته های مختلف رسید .

وی گفت: در حال حاضر مرحله منطقه ای جشنواره نوجوان خوارزمی در استان مرکزی در حال برگزاری است و مرحله استانی ان در اردیبهشت ماه سال اینده و مرحله کشوری نیز تابستان اینده برگزار خواهد شد .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طرح داناب و موضوع اب یکی از بخش های این جشنواره بود که دانش اموزان با ارائه طرح های پژوهشی در این خصوص با راهکارهای بهینه مصرف کردن بیشتر اشنا شدند .

مهندس آمره ای، مدیرعامل آب منطقه ای مرکزی هم در این مراسم گفت: اموزش و اطلاع رسانی دو شاخصه مهمی است که در جهت بهینه مصرف کردن اب نقش مهمی دارند و مدارس از مهمترین مکان هایی هستند که می توان برای ترویج این امر از ان بهره برد .

جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان مقطع اول دوره متوسطه برگزار می شود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات