جلسه هماهنگی شروع عملیات انسداد چاه های غیر مجاز و رفع تصرفات از...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه هماهنگی شروع عملیات انسداد چاه های غیر مجاز و رفع تصرفات از بستر رودخانه های شهرستان ابهر با حضور مدیر امور منابع آب ابهر و اعضای هیات مدیره شرکت سپهر ساعی انتظام (پیمانکار جدید انسداد چاههای غیر مجاز و ....)، برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس طاهری،مدیر امور منابع آب ابهر ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضای شرکت پیمانکار سپهر ساعی انتظام، به تشریح وضعیت دشت پایلوت ابهر و وضعیت منابع آبی و لزوم اجرای سریع احکام و دستورات قضایی در حوزه چاه های غیر مجاز و رفع تصرفات از بستر و حریم رودخانه ها پرداخت.

وی بر اهمیت ارائه برنامه کاری منظم جهت شروع عملیات انسداد و مسلوب المنفعه نمودن باقیمانده چاه های غیر مجاز تعیین تکلیف شده توسط شرکت پیمانکار بر اساس برنامه عملیاتی شهرستان تاکید نمود و هدف از تسریع در انسداد چاههای غیر مجاز را اجرای قانون توزیع عادلانه آب، جلوگیری از برداشت های غیر مجاز و جلوگیری از افت بیش از حد سطح منابع آب زیرزمینی در قالب طرح احیاء و تعادل بخشی عنوان کرد.

طاهری به  لزوم هماهنگی پیمانکار انسداد با عوامل محترم نیروی انتظامی قبل از اجرای احکام قضایی اشاره نمود و بر مستندسازی اقدامات انجام شده قبل، حین و بعد از اجرای احکام مربوطه تاکید کرد.

در ادامه جلسه اعضای شرکت سپهر ساعی انتظام نیز به سابقه همکاری با شرکت آب منطقه ای اشاره کرده و بر اهمیت هماهنگی با امور منابع آب و مراجع مربوطه در اجرای احکام با اولویت برنامه ابلاغی پرداختند.

در پایان سایر اعضای جلسه نیز به بیان دیدگاه ها و نحوه اجرای احکام و دستورات قضایی پرداخته و بر تسریع اجرای برنامه عملیاتی توسط شرکت سپهر ساعی انتظام تاکید نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات