بازدید اعضای کارگروه ایمنی آب از تاسیسات مجتمع  شصت کلاته  شرکت آبفار گلستان

بازدید اعضای کارگروه ایمنی آب از تاسیسات مجتمع شصت کلاته شرکت آبفار گلستان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA بازدید اعضای کارگروه ایمنی آب از تاسیسات مجتمع شصت کلاته شرکت آبفار گلستان

معاون بهره برداری شرکت آبفار گلستان از بازدید اعضای کارگروه ایمنی آب از تاسیسات مجتمع شصت کلاته ۱ خبر داد و گفت: این بازدید به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان عاشور محمد مرگانپور افزود: این کارگروه از منابع تامین آب، مخازن ذخیره و سایر تاسیسات مجتمع آبرسانی شصت کلاته۱ بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شصت کلاته۱ آب شرب مصرفی سه روستای کلو، سدن و سیدمیران را تامین می کند، اضافه کرد: یک هزار و ۶۲ خانوار با سه هزار و ۲۷۲ نفر جمعیت این مجتمع از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان هدف از تشکیل کارگروه ایمنی آب و بازدید این مجموعه را بررسی تضمین و اطمینان هرچه بیشتر از سلامت آب شرب از منابع تامین آب تا مصرف کننده اعلام کرد و گفت: این بازدیدها به منظور اطمینان از ایمنی پایدار آب و مقبولیت سیستم تامین آب آشامیدنی و پیشگیری از آلودگی منابع آب انجام می شود.

گفتنی است مجتمع آبرسانی شصت کلاته۱ با بهره مندی از چهار چاه، ۶ مخزن به حجم ۷۷۰ مترمکعب، ۳/۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی سه روستای کلو، سدن و سیدمیران را تامین می کند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات