تقدیر مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزات نیرو از مجموعه شرکت آبفار گلستان

تقدیر مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزات نیرو از مجموعه شرکت آبفار گلستان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA تقدیر مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزات نیرو از مجموعه شرکت آبفار گلستان

آئین افتتاح مجتمع ۱۶ روستایی قرناوه در سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان توسط دکتر اردکانیان مقام عالی وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، دکتر صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو پس از افتتاح مجتمع قرناوه با ارسال پیامی از برگزاری افتتاح با شکوه و زحمات مدیرعامل، روابط عمومی و همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان تقدیر کرد.

وی ضمن اشاره به وقوع باد و طوفان روز افتتاحیه در روستای مرزی و محروم آق امام، این مراسم را باشکوه خواند و افزود:عزم راسخ همکاران شرکت آب وفاضلاب روستایی و آمادگی آنها برای مواجه با شرایط بحرانی، گویای برگزاری برنامه ای چنین در خور و شایسته مردم و مسئولان است.

مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو اضافه کرد : این اتفاق شرایط حضور در مدرسه روستای محروم آق امام را مهیا کرد و سبب آشنایی با مردم خونگرم و گشاده روی روستا و حضور دانش آموزان روستای مذکور شد.

صدیقه ببران از زحمات مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان قدردانی کرد و گفت: آبرسانی به این منطقه محروم هرچند از وظایف شرکت آب و فاضلاب روستایی است اما جای تشکر و خدا قوت به دست اندرکاران اجرای پروژه دارد.

لازم به ذکر است پس ازافتتاح مجتمع ۱۶ روستایی قرناوه، قریب به۱۱هزار نفر جمعیت اهالی این منطقه از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات