برق به عنوان یک زیرساخت اصلی پدافند غیرعامل باید مصون سازی شود


سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: مدیریت بحران توان و آمادگی در مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی را داراست.

وی ادامه داد مقام معظم رهبری در زمینه پدافند غیرعامل دو اصل مهم را به دولت تاکید کرده است که تهدیدات دشمن داخلی و خارجی را شناسایی کرده و آمادگی غیر نظامی در برابر این تهدیدات را داشته باشند بنابراین با توجه به حساسیت شبکه برق به عنوان یک شبکه حساس و حیاتی در کشور باید آگاهی لازم را در زمینه تهدیدات سایبری داشته باشند.

آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در فعالیت های انتقال دیتا ، اطلاعات و مانیتورینگ شبکه، دقت لازم در بهره گیری از تجهیزات و نرم افزارهای مورد استفاده مدنظرقرار گیرد.

سردار مطیعی افزود: اولین زیرساخت در پدافند غیرعامل برق است که باید آن را مصون سازی کرده که این توانمندی در این شرکت وجود دارد و امیدواریم در این زمینه به عنوان یک شرکت پیشرو عمل کنند.

وی ادامه داد :در زمینه مقابله با تحریم ها باید با دانش بومی و توان متخصصان داخلی تجهیزات کلیدی و مورد استفاده در صنعت و شبکه های برق را بومی سازی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات