جلسه کارگروه پدافند غیر عامل در شهرداری میانه

جلسه کارگروه پدافند غیر عامل در شهرداری میانه

جلسه کارگروه پدافند غیر عامل در شهرداری میانه

اولین جلسه رسمی پدافند غیر عامل  در سال جاری به مسئولیت شهرداری میانه و اعضای کارگروه در سالن جلسه شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور شهردار میانه آقای مهندس میرزایی در مقام شهردار و ریئس جلسه کار گروه و نماینده گان فرمانداری ، معاونت خدمات شهری شهرداری و مدیر سازمان آتش نشانی، ریئس  ایستگاههای این سازمان ،  اداره گاز ، آب ،  برق ، بهداشت ، مخابرات و آموزش و پرورش حضور داشتند. تمامی امکانات هریک در ایام بحران و حوادث غیر مترقبه از ناحیه نماینده گان ادارات خدمات رسان، اعلام و مورد بررسی قرار گرفت. و تصمیمات اساسی، بهنگام سازی وجمعبندی در ایام حوادث آنالیز و مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است که ریاست این کارگروه بعهده شهردار شهر و سایرین تحت عنوان زیر مجموعه و اهرمهای اجرایی این تشکیلات انجام وظیفه می نمایند. البته مشکلات و کمبودهای اساسی درخدمات رسانی بهینه این اهداف وجود دارد که با تمرکز بروی آنها و رفع کمبودها و نهایت  پیشگیری و فرهنگ سازی عوامل بحران ساز و آشنایی مردم در مواجهه با  مشکلات و رفع خطرات پیش رو،  می توان موفقیت این گروه و کاستن از آسیبهای جدی در ایام حوادث را فراهم سازند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات