پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور مهندس مسعود پاکی عضو کمیسیون ، محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، امیر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۱۰/۲۹ با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون و ساماندهی مشاغل مزاحم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه گفت: با توجه به رحمت الهی و بارش برف و باران نیروهای شهرداری ارومیه علی الخصوص عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری، سازمان پسماند و فضای سبز و پارکبانان خدوم به طور شبانه روزی و نیز مدیریت خوب رفاه شهروندان را تامین کردند که جا دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمائیم .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن حماسه دوم بهمن روز مقاومت و مبارزه و آغاز جنگ مسلحانه مردم آذربایجان گفت: دوم بهمن روز مبارزه مردم آذربایجان به رهبری مجاهد نستوه و غیرتمند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی که بعنوان یک الگو برای کشور بودند و مسیر پیروزی و استقامت همواره موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد را گرامی داشت و بر حفظ و گرامیداشت باشکوه این روز بزرگ تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت ۲۹ دی روز ملی هوای پاک اذعان داشت: امروز موضوع هوای پاک یک موضوع بسیار مهم و پراهمیت است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و بر اساس گزارشات دریافتی وضعیت هوای شهر ارومیه از استاندارد کلی پائین بوده است و این نوید خوبی است و این نیاز بر مشارکت و حضور جهادی و حفظ باغات شهر ارومیه دارد و دستگاههای اجرایی نیز در این زمینه و در راستای کاهش آلایندگی های زیست محیطی باید همراه مدیریت شهری باشند و بر تحقق واقعی شعار سال در رابطه با روز هوای پاک (هوای پاک – مردم و مسئولین ) تاکید کرد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز باغات شهر ارومیه در تامین هوای پاک و کاهش آلودگی های زیست محیطی و نیز جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهمی دارند و لذا در راستای حفظ این باغات تلاش شود و امیدوارم شعار هر شهروند یک درخت بزودی محقق شود .

حسین پناهی در ادامه سخنانش اظهار داشت: نهضت درختکاری در چند سال گذشته از سوی مدیریت شهری آغاز شده است و این نهضت همچنان ادامه داشته و امسال نیز ادامه خواهد داشت و با توجه به درخواست شهروندان درحاشیه رینگ کمربندی دوم و سطح شهر با توزیع مناطق ادامه خواهد داشت .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ساماندهی و جمع آوری مشاغل مزاحم به طور جدی ادامه خواهد داشت و بازاریان و مردم بر طرح بودن آن چشم پوشی نموده و این نوید را بر مردم می دهیم که با متخلفان برخورد جدی خواهیم نمود و لذا شهروندان در کنار مدیریت شهری نیروهای ما را یاری نمایند و از تلاش انجام شده توسط نیروها تشکر کرد .

در ادامه جلسه امیر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گزارشی از طرح برف روبی، سد معبر، ساماندهی مشاغل و انتخاب محلهای مناسب برای ایجاد بازارچه های روز و جانمایی محلهای فروش ماهی های شب عید به کمیسیون ارائه نمود .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات