پنجاهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

پنجاهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

پنجاهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

پنجاهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور دکتر علیزاده امامزاده ، مهندس عادل فتاحی ، حسین بخشایشی، زلفعلی ابراهیمی ، مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون، حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه، فرهنگ صفایی پور مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه ، وحید طارم مسئول امور اداری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۱۰/۲۹ با دستور جلسه بررسی مصوبات ابلاغی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت شورا ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: امروز توجه به مسائل و مشکلات فرهنگی یک امر بسیار ضروری و مهم است و یکی از اساسی ترین موضوعات مهم در جامعه است .

عبدالرحمن نقشین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: خوشبختانه شهر ارومیه به دلیل وجود تنوع فرهنگی و قومیت هامی تواند بعنوان عامل فرهنگی و ظرفیت خوب باشد و با توجه به موضوعات شخصیت محور ، نهاد محور و مسائل دیگری می تواند موثر باشد .

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: فرهنگسراها عامل اساسی در بخش توسعه فرهنگ در جامعه هستند و توجه مدیریت شهری به توسعه فرهنگسراها با ایجاد در مناطق شهری قابل تحسین بوده است اما متاسفانه در بعضی از نقاط شهر علی الخصوص نقاط حاشیه نشین شهر ارومیه شاهد کمبودهایی هستیم که باید به آن توجه داشته باشیم .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۳۰ درصد از مردم حاشیه نشین شهر ارومیه دارای مشکلات و کمبودهایی زیادی هستند که می توانیم از طریق فرهنگسراهای شهرداری ارومیه این کمبودها را برطرف کنیم و دستگاههای ذیربط نیز باید در کنار مدیریت شهری بوده و همیار ما باشند .

عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش اذعان داشت: نبود نیروهای تخصصی در فرهنگسراها باعث بروز مشکلات خواهد بود و لذا باید توجه ویژه ای در خصوص استفاده از نیروهای تخصصی و کارآمد نمائیم .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تعداد مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر ارومیه حدود ۱۰۹۶ مصوبه بوده است و از این تعداد حدود ۷ مصوبه بدون دستور ، ۱۰۸۹ مصوبه با دستور ، ۲۷ مصوبه اقدام نشده ، ۶۵۸  مصوبه اقدام شده و ۳۹۷ مصوبه نیز در دست اقدام است .

در ادامه جلسه فرهنگ صفایی پور مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود را ارائه نمود .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون نظارت به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات