سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد واحد خدماتی سبز کشور شد

سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد واحد خدماتی سبز کشور شد

سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد واحد خدماتی سبز کشور شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از انتخاب این سازمان به عنوان واحد خدماتی سبز کشور در بیستمین همایش ملی صنعت سبز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی در این خصوص گفت: براساس معیارهای زیست محیطی، واحد خدماتی سبز واحدی است که بنا به تشخیص سازمان حفاظت محیط زیست در طول سال تلاش قابل تقدیری با هدف حفظ محیط زیست انجام داده باشد.
وی اضافه کرد: یکی از دلایل انتخاب سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد به عنوان واحد برتر اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای از جمله توسعه کمربند سبز، احداث و راه‌اندازی شبکه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب، اتصال منابع آبی به این شبکه، برنامه‌ریزی در راستای احداث تصفیه‌خانه‌های محلی جهت تامین منابع آبی پایدار، کاهش استفاده از سموم شیمیایی در فضای سبز، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی و... با سرعت بیش از زمان‌بندی‌های انجام شده علارغم محدودیت منابع مالی است.
سلامی با بیان اینکه در بیستمین همایش ملی "صنعت سبز"، ۲۱۷ واحد صنعتی و ۳۶ واحد خدماتی حضور داشتند، اظهار کرد: براساس ممیزی‌های انجام شده از سوی دبیرخانه این همایش از این میان ۷۷ واحد صنعتی و ۱۳ واحد خدماتی در سطح ملی و استانی از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد به عنوان تنها سازمان وابسته به شهرداری در کشور برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر واحد خدماتی سبز شدند.
گفتنی است گواهینامه اعطا شده در این همایش از سوی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO و سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان GIZ است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات