اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در ایام فاطمیه و دهه فجر

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در ایام فاطمیه و دهه فجر

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج معاون شهردار و رئیس فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از برنامه ریزی و اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در طول ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

احمد سراج که روز گذشته در نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی کلانشهرهای کشور با قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و معاون وزیر کشور در تهران شرکت کرده بود، با اعلام خبر فوق گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب، بیش از ۴۰۰ برنامه متنوع در زمینه های فرهنگی هنری، اجتماعی و شهروندی و جشنواره های ورزشی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های معاونت فرهنگی اهواز پرداخته و ادامه داد: در این خصوص برگزاری حدود ۲۰۰ نمایشگاه به صورت همزمان در سطح مدارس با محوریت آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با مقوله انقلاب اسلامی و معرفی دوره پهلوی و نقش آمریکا، برگزاری بیش از ۱۰۰ تئاتر شهروندی در سطح شهر اهواز، برگزاری جشنواره های ورزشی با درنظر گرفتن امکانات و ظرفیت های مناطق مختلف شهری، برگزاری چندین جشنواره هنری در زمینه های سرود، شعر و تکخوانی، پوستر و ساخت عروسک و تولید چندین اثر فاخر در زمینه موشن گرافی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه به معرفی برگزاری یک برنامه فرهنگی شاخص توسط شهرداری اهواز و با اجرای آن معاونت پرداخت و اعلام داشت: ایام دهه فجر موقعیت بسیار مناسبی جهت قدردانی از سایر کارکنان شهرداری است. به همین مناسبت در ایام پیش رو طبق یک برنامه زمان بندی شده، سایر کارکنان پیمانکاری به همراه خانواده آن ها دعوت و با حضور سایر مدیران شهری، از فعالیت آن ها تقدیر می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار به دو پیشنهاد ارائه شده در این جلسه اشاره کرد و افزود: به معاونین فرهنگی کلانشهرها پیشنهاد شد جهت تولید آثار فاخر در زمینه ی دستاوردهای انقلاب و در قالب فیلم، سینما و تئاتر همکاری و هماهنگی صورت پذیرد. هم چنین پیشنهاد شد با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده صحیح از ظرفیت فضای مجازی، با سیاست گذاری شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و هماهنگی معاونین فرهنگی سایر کلانشهرها، نسبت به ساماندهی فعالان عرصه مجازی و انجام یک عملیات مشترک در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات