ستاد دهه فجر به ریاست معاون فرهنگی شهرداری تشکیل شد

ستاد دهه فجر به ریاست معاون فرهنگی شهرداری تشکیل شد

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، ستاد دهه فجر به ریاست احمد سراج، معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اولین جلسه خود را برگزار کرد.

احمد سراج با اعلام خبر فوق گفت: با تشکیل ستاد دهه فجر، اولین جلسه آن در محل معاونت فرهنگی و با حضور سایر معاونین فرهنگی مناطق تشکیل گردید.

وی افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جهات بسیاری متفاوت است. هم چنین تقارن آن با ایام شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) وظایف این معاونت را بیش از پیش سنگین تر کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی در خصوص این جلسه خاطر نشان ساخت: هماهنگی های لازم جهت اجرای جشن های پیروزی انقلاب در سایر مناطق هشتگانه صورت پذیرفت. هم چنین تمامی مناطق موظف شدند با شناسایی ظرفیت ها و امکانات خود به برگزاری مسابقات در قالب یک رشته ورزشی اقدام نمایند.

سراج به برگزاری یک صد تئاتر شهروندی اشاره و تصریح کرد: از جمله برنامه های درنظر گرفته شده در این ایام استفاده از ظرفیت تئاترهای شهروندی است که این برنامه در سطح مناطق هشتگانه اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به برگزاری حدود ۲۰۰ نمایشگاه در مدارس اشاره کرد و افزود: نمایشگاه هایی با محوریت معرفی انقلاب، حکومت پهلوی و رفتارشناسی آمریکا در مدارس اهواز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص دیگر برنامه های مدنظر آن معاونت ادامه داد: هم چنین به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک مسابقه طراحی پوستر با عنوان ۴۰۱۸ برگزار می شود. هم چنین مسابقه دیگری با عنوان ساخت عروسک های استکباری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در پایان خاطر نشان کرد: در ایام پیش رو بیش از ۴۰۰ برنامه در زمینه های فرهنگی وهنری، اجتماعی و شهروندی و چندین جشنواره ورزشی به اجرا درخواهد آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات