پارک مطهری گذر فرهنگی هنری می‌شود

پارک مطهری گذر فرهنگی هنری می‌شود


رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: پارک شهید مطهری شهر کرمان، گذر فرهنگی هنری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که شب گذشته با حضور اکثر اعضای شورا و نیز شهردار و برخی از معاونان وی برگزار شد؛ گفت: در جلسه ای  که با مسئولان اداره کل ارشاد برگزار کردیم، مساله‌ی تعریف یک مرکز گذر فرهنگی و هنری در کرمان مطرح و بررسی شد.
وی ادامه داد: از آنجا که در پارک شهید مطهری زیرساخت‌های مناسبی مانند کتابخانه، سالن ورزشی و ... فراهم است پیشنهاد داده شد؛ این پارک به عنوان گذر فرهنگی هنری در نظر گرفته شود.
ایرانمنش افزود: پس از آن، با حضور کارشناسانی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران آمده بودند و طی بازدید به عمل آمده، پارک مذکور برای گذر فرهنگی هنری مناسب ارزیابی شد.
وی تصریح کرد: این کار بعد از طرح و بررسی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تصویب و مقرر شد پارک مطهری گذر فرهنگی هنری شود.

ایرانمنش همچنین با بیان این که امروز جلسه‌ای با خانه ‌هنرمندان داشتیم؛ گفت: پیشنهاداتی از سوی مدیرعامل خانه هنرمندان مطرح و مصوب شد تا کارگروه مشورتی زیرمجموعه‌ی معاونت فرهنگی با محوریت پیشنهادات خانه ‌هنرمندان تشکیل‌گردد.
وی در پایان افزود: همچنین مقرر شد برای آموزش شهروندی و پرسنل شهرداری در حوزه‌ی اخلاق حرفه‌ای، بودجه‌ای در نظر گرفته شود تا در هیچ حوزه‌ای از شهر، شاهد بداخلاقی نباشیم.

فاطمه نخعی

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۷۸۸۵.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات