شتاب توسعه زیرساخت‌های ورزشی با همت شهرداری گرگان

شتاب توسعه زیرساخت‌های ورزشی با همت شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، ظهر امروز دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با شهردار گرگان در دفتر دکتر دادبود شهردار گرگان برگزار شد.

با توجه به اقدامات همسوی شهرداری گرگان و اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان در حوزه های ورزشی و در زمینه زیرساخت‌ها، توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش قهرمانی و توجه به موضوع جامعه سالم، مذاکرات لازم برای عقد تفاهمنامه در راستای اقدامات مشترک و رعایت استاندارهای مد نظر در اجرای پروژه‌های ورزشی شهرداری گرگان انجام شد.

دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این نشست با تقدیر از تلاش‌های شهرداری گرگان در توسعه سرانه ورزشی در گرگان گفت: بدون شک با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در سطح کشور، برای پیشبرد اهداف نیازمند استفاده از ظرفیت‌های موجود و توان مشترک سازمان‌ها و نهادهای همسو هستیم.

وی اضافه کرد: این تعامل‌ها و هماهنگی برای اقدامات مشترک باعث جلوگیری از موازی‌کاری و نتیجه‌گیری بهتر در مسائل خواهد شد و در حوزه ورزش هم بدون شک این همکاری باعث اتفاقات خوب برای جوانان و ورزشکاران خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه توسعه فضاهای ورزشی باعث ایجاد زمینه‌های افزایش انگیزه جوانان برای فعالیت حرفه‌ای در ورزش خواهد شد، گفت: بیشترین مشکل در ورزش کشور کمبود امکانات و زیرساخت‌ها است که با توجه به محدودیت بودجه، حضور فعال شهرداری گرگان در عرصه توسعه سرانه‌های ورزشی جای تقدیر دارد.

طیبی گفت: ساخت سالن‌های ورزشی را باید به سمتی پیش ببریم که قابلیت این را داشته باشد که رشته‌های مختلف ورزشی از آن سالن‌ها استفاده کنند.

شتاب توسعه زیرساخت‌های ورزشی با همت شهرداری گرگان

شتاب توسعه زیرساخت‌های ورزشی با همت شهرداری گرگان

شتاب توسعه زیرساخت‌های ورزشی با همت شهرداری گرگان

شهردار گرگان نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های مجموعه ورزش و جوانان گلستان به ویژه اقدامات خلاقانه و موثر دکتر یبی در راس مدیریت این مجموعه تصریح کرد: نگاه شهرداری گرگان در کنار توجه به ورزش بسکتبال به عنوان حامی حرفه‌ای این رشته ورزشی توجه به ورزش همگانی است.

عبدالرضا دادبود بیان کرد: در این راستا اقدام تکمیل جاده سلامت و اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها در برخی از روزهای هفته انجام شد که مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت و قصد داریم با برنامه‌ریزی درست و اجرای طرح‌های زیباتر، روزهای ممنوعیت خودرو را گسترش دهیم.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت جدید شهرداری گرگان در حرکت به سمت شهر سالم تاکید کرد: نکته اصلی در تحقق شهر سالم توجه به موضوع ورزش است که در این بحث، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی یک اصل مهم محسوب می‌شود.

شهردار گرگان تصریح کرد: در همین راستا خوشبختانه طی یک سال گذشته طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را اجرا کرده‌ایم و پروژه‌های متعددی سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که با این اقدامات سرانه ورزشی ایجاد شده توسط شهرداری گرگان چهار برابر خواهد شد.

دادبود بیان کرد: سال آینده سال بسیار خوبی برای فعالیت‌های شهرداری گرگان در حوزه ورزش خواهد بود و سعی خواهیم کرد در کنار اجرای پروژه‌های ورزشی جذابیت‌های دیگر تفریحی و طبیعی را مدنظر قرار دهیم تا مردم در کنار اینکه از ورزش لذت می‌برند از فضای ورزشی موجود هم استفاده لازم و کافی را داشته باشند.

گفتنی است، به زودی تفاهمنامه همکاری بین شهرداری گرگان و اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان در راستای همکاری‌های مشترک به امضا خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات