خرید و نصب دستگاه‌های ورزشی ویژه معلولان و کودکان در گرگان

خرید و نصب دستگاه‌های ورزشی ویژه معلولان و کودکان در گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: موضوع شهر سالم یکی از مباحثی است که در مدیریت فعلی شهرداری گرگان به آن توجه می‌شود که برای رسیدن به این امر، توجه به ورزش جو اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در توصیه‌هایشان به جوانان سه موضوع تحصیل، تهذیب و ورزش را توصیه می‌کنند و یکی از اولویت‌هایی که ایشان برای جوانان دیده‌اند موضوع ورزش است و بر این اساس مهمترین موضوعی که در مدیریت شهری به آن توجه می‌شود موضوع ورزش و توسعه ورزش همگانی است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری گرگان پروژه‌های ورزشی متعددی را در دستور کار دارد که با کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رساندن آنها که امسال و سال آینده انجام خواهد شد، سرانه ورزشی ایجاد شده توسط شهرداری گرگان چهار برابر خواهد شد.

دادبود بیان کرد: شهرداری گرگان در حال حاضر ۱۶ هزار متر مربع را در اختیار دارد و با ساخته شدن این فضاهای ورزشی، سرانه را به ۶۸ هزار متر مربع افزایش خواهد داد که یک اقدام بزرگ و اتفاق خوبی است.

وی اضافه کرد: همچنین جدای از این فضاهای ورزشی در نظر داریم در ۶ نقطه استان مسیر ویژه دوچرخه‌سواری را ایجاد کنیم که بخشی از آن تا پایان سال جاری و بخشی دیگر در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان بیان کرد: در حال حاضر در شهر گرگان ۴۵۴ دستگاه ورزشی توسط شهرداری گرگان در نقاط مختلف نصب شده و در حال خرید ۳۳۵ دستگاه دیگر برای امسال هستیم که بخشی از این تعداد برای معلولان و کودکان دیده شده است.

دادبود گفت: توسعه ورزش همگانی در دستور کار جدی شهرداری گرگان قرار دارد و در سال آینده با تدوین برنامه در تمام محلات این موضوع را اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی جاده سلامت در پارک جنگلی النگدره اقدامی در راستای توسعه ورزش همگانی و تلاش برای ایجاد شهر سالم است که فاز سوم آن نیز سال آینده اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات