بررسی اعتبارات آب و برق آذربایجان شرقی در لایحه بودجه ۱۳۹۸

در جلسه مشترک مدیران عامل شرکتهای وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی، وضعیت اعتبارات حوزه آب و برق استان بررسی و بر ضرورت پی گیری و تامین اعتبار لازم برای ارائه خدمت در این حوزه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی و تعامل مستمر و بیشتر مدیران حوزه آب و برق با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها، تجربیات و مشکلات مربوط به این حوزه پرداختند.

همچنین نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، توجه به زیرساخت های مربوط به تامین آب و برق برای شهرک های صنعتی، مصارف خانگی و سایر بخش های مصرف را بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد: بی توجهی به این موضوع باعث عقب ماندگی و کندی روند توسعه استان خواهد شد.

بیت ا... عبداللهی همچنین، ضرورت ارتباطات مستمر بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی بویژه حوزه صنعت آب و برق را مورد تاکید داد.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران عامل آب و برق آذربایجان شرقی مشروحاً در خصوص لایحه بودجه و تبصره های آن با تاکید بر خدمات رسانی در حوزه آب و برق، مسائل و مشکلات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات