اصلاح و ماشینکاری روتور فشار قوی hp واحد شماره۴ نیروگاه رامین

اصلاح و ماشینکاری روتور فشار قوی hp واحد شماره۴ نیروگاه رامین

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : اصلاح و ماشینکاری روتور hp واحد ۴ نیروگاه رامین باعث کاهش زمان تعمیرات و صرفه جویی به میزان ۵۰۰ میلیون ریال شد .
مهندس یونس صالحی  ازکارشناسان اداره تعمیرات توربین نیروگاه اظهار داشت : پس از دمونتاژ سیلندر hp واحد شماره ۴ نیروگاه که هم اکنون درحال تعمیرات اساسی می باشد مشاهده گردید که ژورنال یاتاقان شماره ۱ و محل آببندی اویل دفلکتور ها ی آن دچار آسیب شده اند و صافی سطح آنها خارج از محدوده نرم بوده که این موضوع منجر به بیضی شکل شدن محل مذکور و جمع شدن بابیت یاتاقان شماره ۱ شده است .
صالحی  افزود : پس بررسی های دقیق و طی جلسه فنی بین کارشناسان تعمیرات اداره توربوژنراتور تصمیم بر تراش و اصلاح روتور hp نمودیم. وی همچنین با اشاره به اینکه این اقدام تعمیراتی پیش از این در تهران انجام می گرفت که این موضوع باعث طولانی شدن مدت زمات پروسه تعمیراتی می گردید . کارشناس نیروگاه رامین اظهار داشت : این عملیات برای اولین بار تحت نظارت کارشناسان اداره تعمیرات توربوژنراتور در یکی از کارگاههای مستقر در شهرک صنعتی اهواز انجام گردید و ضمن کوتاه نمودن زمان انجام پروسه تعمیراتی ، صرفه جویی به میزان ۵۰۰ میلیون ریال برای نیروگاه بهمراه داشته است .
لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین)

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین)

    شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین)

    شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین) یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات