همایش ملی روابط عمومی و پایداری ملی برگزار شد

همایش ملی روابط عمومی و پایداری ملی برگزار شد

همایش ملی روابط عمومی و پایداری ملی به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و مشارکت برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها و با هدف آشناسازی مدیران وکارشناسان روابط عمومی ‌ها با نقش روابط عمومی در ارتقای پایداری ملی و مقاوم سازی در برابر تهدیدات نوین با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور، روز دوشنبه ۲۴ دیماه در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، در این همایش که با حضور تعداد کثیری از مدیران سازمان پدافند غیرعامل و مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها برگزار شد . علاوه بر سخنرانی‌های تخصصی در زمینه نقش روابط عمومی‌ها در پایداری ملی و مقاوم سازی در برابر تهدیدات و بحران‌ها، چند مقاله نیز در خصوص نقش روابط عمومی ها در پایداری ملی و مدیریت بحران‌، ارائه گردید و پرسش و پاسخ و بحث و تبادل نظر علمی انجام پذیرفت. یکی مقالات ارائه شده مقاله ای با عنوان " نقش روابط عمومی ها در بحران خدمات عمومی با تاکید بر صنعت برق" بود. در این مقاله برخی از بحران‌های پیش آمده در حوزه صنعت برق مانند خروج سراسری شبکه از مدار در سال‌های ۸۰ و ۸۲ و نیز بحران ریزگردها در سال ۹۵ بیان شد و در خصوص اتخاذ راهکارهای عملی در راستای مدیریت بحران از سوی روابط عمومی‌ هر سازمان و لزوم ارتباط نزدیک با ارکان سازمان و کارکنان جهت اطلاع رسانی و دریافت همکاری در اینگونه موارد، تجارب به دست آمده به اشتراک گذاشته شد.
ابوذر صالحی نویسنده این مقاله به این نکته اشاره داشت که قبل از ایجاد یک بحران باید برای رویارویی با آن آماده بود. در این راستا لازم است روابط عمومی سازمان با همکاری با سایر ارکان سازمان در خصوص اطلاع رسانی لازم در سازمان برای مواقع بحران ، برگزاری جلسات آموزشی و تهیه بانک اطلاعات از شماره تماس افراد و مدیران ، مقدمات لازم و منسجم و بابرنامه را برای رویارویی با هر بحران فراهم نماید.

لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات