هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است

هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است

مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته مدیریت عملکرد شرکت با تاکید بر ضرورت تداوم تلاش جدی در مسیر تحقق هرچه بیشتردولت الکترونیک در راستای نیل به اهداف برنامه جامع اصلاح نظام اداری گفت: هدف از ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در دهمین جلسه کمیته عملکرد شرکت که با حضور اعضاء این کمیته برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف از اجرای طرح میز خدمت با محوریت میز خدمت الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از فساد اداری و سرگردانی مردم در سازمان ها و دستگاه های اجرایی می باشد. وی با بیان اینکه موضوع میز خدمت موضوعی است که باید بر حسب عقل و اخلاق به آن پرداخت، تصریح کرد: این امر همچنین یک الزام قانونی است و با توجه به اهتمام دولت ...

متن کامل خبر در سایت شبکه خبری آب کشور

    منبع خبر

    شبکه خبری آب کشور

    شبکه خبری آب کشور

    شبکه خبری آب کشور یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات