مهمترین رویداد صنعت توزیع برق کشور برگزار می شود / معرفی برترین نوآوران صنعت توزیع برق

مهمترین رویداد صنعت توزیع برق کشور برگزار می شود / معرفی برترین نوآوران صنعت توزیع برق


کنفرانس منطقه ای سیرد به عنوان بزرگترین و مهمترین گردهمایی متخصصان صنعت توزیع برق کشور فردا/ سه شنبه ۲ بهمن ماه جاری/ با حضور دکتر حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیر برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری توانیر، این کنفرانس که تاکنون شش دوره آن پشت سرگذاشته است، در هفتمین دوره خود مقالاتی را در شش محور دریافت کرده است.
براین اساس در مجموع ۶۵۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که از این میان ۱۷۶ مقاله پذیرفته شد. از این رو قرار است که در این کنفرانس دو روزه، ۱۳۲ مقاله در قالب پوستر و ۴۴ مقاله به صورت شفاهی ارائه شود.
این مقالات در محورهای تجهیزات شبکه، کیفیت برق و EMT، بهره برداری، کنترل، منابع پراکنده انرژی و بهینه سازی مصرف (کاهش تلفات)، برنامه ریزی و توسعه شبکه و مباحث اقتصادی در کسب و کار توزیع، تجدید ساختار و بازار برق به دبیرخانه کنفرانس سیرد ارسال شده است.
خاطرنشان می سازد که در مراسم افتتاحیه کنفرانس منطقه ای سیرد،  آثار برتر سومین جشنواره نوآوری شرکت های توزیع برق سراسر کشور نیز معرفی خواهند شد.
دبیرخانه جشنواره نوآوری شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشوردرخصوص جزئیات این رویداد اعلام کرد:  پس انتشار فراخوان، در مجموع ۱۵۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۵۳ اثر در ۷ محور مورد قبول هیات داوران قرار گرفت.
پس از بررسی در نهایت ۱۵ اثر در ۵ محور حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در دو محور باقی مانده، هیات داوران هیچ اثری را شایسته احراز رتبه ندانستند.
براساس این گزارش، کنفرانس منطقه ای سیرد فردا / سه شنبه/ درتهران و سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات